۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۷۵۳۴۵

وهابی های شبکه نور به شهدای شیعه هم رحم نمی کنند

خبرگزاری رسا ـ پس از حمله وحشیانه تکفیری های مصر به شیخ حسن شحاته و به شهادت رساندن وی، شبکه وهابی نور به لعن و نفرین این عالم شیعی پرداخت.
شيخ حسن شحاته از علماي فقيد شيعه مصر

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا،مجری شبکه وهابی نور، شهید حسن شحاته را نفرین کرده و گفت: خدا به خواری و ذلت او در آخرت بیفزاید.

پس از اعلام خوشحالی "ولید اسماعیل" بنیانگذار "ائتلاف دفاع مسلمانان از صحابه" در اظهاراتی تلویزیونی،‌ از شهادت "حسن شحاته" اکنون شبکه وهابی نور پای خود را فراتر نهاده و به لعن و نفرین این شهید مظلوم می پردازد. مجری این شبکه، صدا و سیمای جمهوری اسلامی را به علت شهید و علامه خواندن حسن شحاته و اعلام مراسم وی، بازخواست کرده و گفت: او به عایشه و صحابه توهین کرده است بعد چنین شخصی را شهید و علامه می خوانند.

کارشناس این شبکه نیز شهید شحاته را متهم کرد که برای کسب جاه، مقام و شهرت به عایشه فحاشی کرده است.

 

در مورد شیخ حسن شحاته باید گفت او فقط عالم دینی الازهر نبوده بلکه از اساتید برجسته ای بوده که بسیاری از علمای امروز الازهر از شاگردان وی بوده  و پای درسش تلمذ می کرده اند. عالمان الازهر از جمله شیخ طنطاوی از هم دوره ای های شحاته بوده و او را به خوبی میشناسند. با این حال مجری شبکه وهابی نور می گوید: او درس دینی هم به آن صورت نخوانده است./1414/9161/خ

ارسال نظرات