۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۷۵۴۳۱

تأکید آیت الله نورمفیدی بر توجه مبلغان به تبلیغ محتوا‌محور

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان بر ضرورت توجه مبلغان به تبلیغ محتوا محور تأکید کرد و افزود: مبلغان باید در بیان مطالب به مردم به ویژه نسل جوان به محتوا توجه داشته باشند و مطالب را به زبان ساده و اثرگذار برای مردم بیان کنند.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، ظهر امروز در جمع مبلغان ماه مبارک رمضان، روحانیت را هادیان جامعه معرفی کرد و گفت: حضور اثرگذار روحانیت در عرصه تبلیغ دینی همواره اثرگذار بوده است.

 

وی با بیان این که پس پیامبران الهی و ائمه اطهار(ع)، رسالت تبلیغ دین بر عهده روحانیت است، افزود: روحانیت جایگاه بسیار مهمی در عرصه تبلیغی دارد که باید به این جایگاه ارزشمند توجه شود.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که نباید بین عمل و گفتار روحانیت تضاد وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: باید عمل ما به گونه‌ای باشد که گفتارمان را تایید کند.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که روحانیت همچون رهبر یک جامعه نقش مهمی بر عهده دارند، گفت: نباید در هنگام تبلیغ انگیزه ما بر مبنای مادی داشته باشد.

 

امام جمعه گرگان گفت: اگر بخواهیم تبلیغ اثرگذار شود باید مسائل اخلاقی رعایت شود و نباید سخنرانی‌ها را طولانی کرد.

 

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود امروز نظام اسلامی مورد تهاجم گسترده دشمنان قرار دارد، تصریح کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنم که در برابر این تهاجم های دشمنان منفعلانه عمل نکنیم.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که امروز بسیاری از ملت های دنیا شیفته اسلام ناب و حقیقی هستند، ادامه داد: بسیاری از دل‌های ملت های جهان آماده دریافت هدایت و تبلیغ دین مبین اسلام قرارگرفته است.

 

امام جمعه گرگان با اشاره به گسترش روز افزون فرقه های انحرافی در جهان، هدف این فرقه ها را به بردگی گرفتن انسان ها دانست و تصریح کرد: این فرقه های خطرناک هر روز در حال گسترش هستند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این کخ مبلغان دینی باید در رفتار با مخاطبان خود متانت و خوشرویی را به کار گیرند، خاطرنشان کرد: یک مبلغ باید حتی در برابر برخی پرخاشگری‌ها و انتقاد‌ها رفتار پسندیده‌ای داشته باشد.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که تعامل و رفتار مناسب اثرگذاری تبلیغ دین را دو چندان خواهند کرد، تصریح کرد: اگر در رفتار خود در مواجهه با مردم خشک و سرد باشیم به حتم سخنان ما اثرگذاری مناسب را نخواهد داشت.

 

وی همچنین بر ضرورت توجه مبلغان به تبلیغ محتوا محور تأکید کرد و افزود: مبلغان باید در بیان مطالب به مردم به ویژه نسل جوان به محتوا توجه داشته باشند و مطالب را به زبان ساده و اثرگذار برای مردم بیان کنند./950/پ202/س

ارسال نظرات