۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۷۵۴۸۵
در نیمه نخست ماه رمضان برگزار می‌شود؛

دوره کوتاه مدت امام حسن شناسی در حرم حضرت معصومه

خبرگزاری رسا ـ دوره کوتاه مدت امام حسن شناسی به همت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در نیمه نخست ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
حرم حضرت معصومه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام فاطمی نسب، مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم با بیان این‌که در نیمه نخست ماه مبارک رمضان و به مناسبت سالروز میلاد کریم اهل‌بیت(ع)، دوره کوتاه مدت امام حسن شناسی برگزار می‌شود، گفت: دوره امام حسن شناسی برای نخستین بار با این عنوان در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب با تأکید بر این که این دوره کاملاً علمی است، افزود: بر اساس این رویکرد، در این دوره مباحث تاریخ‌شناسی، رفتار شناسی، دشمن‌شناسی، معرفت شناسی و تربیت شدگان امام حسن مجتبی(ع) با حضور استادان و فضلای حوزه ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این دوره در دوازده جلسه اظهار داشت: این دوره از 22 تیر به مدت 12 جلسه همه روزه ساعت 14،‌ در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به حضور اساتیدی همچون حجج‌الاسلام محمد جواد طبسی، اسکندری و سلیمانی در دوره امام حسن(ع) شناسی اظهار داشت:‌ علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند از روز اول ماه مبارک رمضان با مراجعه به مرکز قرآن و عترت کریمه اهل‌بیت(س) و یا تماس با تلفن‌ 37175539 ویژه برادران و شماره تلفن‌ 37175410 ویژه خواهران از ساعت 16 تا 20 در این دوره نام‌نویسی کنند.

وی در پایان تصریح کرد:‌ به افرادی که به صورت منظم در این دوره شرکت کرده و جزوه ارائه کنند، در صورت قبولی در آزمون پایانی، گواهی پایان دوره امام حسن(ع) شناسی دریافت می‌کنند./993/د102/ی

ارسال نظرات