۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۷۵۵۳۱
تا پایان ماه مبارک رمضان؛

بازسازی حوزه علمیه طالبیه تبریز به اتمام می رسد

خبرگزاری رسا ـ بازسازی حوزه علمیه تاریخی طالبیه تبریز که در جریان زلزله سال گذشته آسیب دیده بود، تا پایان ماه مبارک رمضان به اتمام می رسد.
مدرسه طالبيه تبريز

حجت الاسلام سیدودود اصلی‌نژاد، معاون مالی و اداری حوزه علمیه طالبیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: در جریان زلزله 21 مرداد سال گذشته بخش هایی از این مرکز علوم دینی آسیب دید که بنا بر اعلام کارشناسان و مهندسان ساختمانی، بر بازسازی مناطق آسیب دیده تأکید شد.


وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، کار بازسازی و بهسازی بخش های آسیب دیده از زلزله 21 مرداد سال گذشته چند هفته‌ای است که آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان اتمام و در اختیار طلاب حوزه علمیه طالبیه قرار خواهد گرفت.


حجت الاسلام اصلی‌نژاد با اشاره به این‌که 10 حجره، 2 اتاق اداری حوزه علمیه طالبیه و دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا در جریان زلزله آسیب دیده بودند، خاطرنشان کرد: هم اکنون کار بازسازی در جریان است که پس از اتمام پروژه، بهسازی دفتر خبرگزاری رسا نیز آغاز خواهد شد.


معاون مالی و اداری حوزه علمیه طالبیه در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی دفتر صندوق قرض‌الحسنه طلاب حوزه علمیه تبریز خبر داد و اظهار داشت: دفتر این صندوق در طبقه همکلف ساختمان سابق بیمه، معین شده و به زودی با راه اندازی این مرکز تسهیلات قرض الحسنه در اختیار طلاب قرار می گیرد.


وی همچنین از راه اندازی نمایشگاه کتاب در محوطه حوزه علمیه طالبیه خبر داد وگفت: این نمایشگاه که به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان راه اندازی و در محوطه حوزه و مسجد جامع تبریز واقع شده است، با استقبال عموم مردم و بازاریان بزرگترین بازار سرپوشیده و تاریخی جهان قرار گرفته است.


حجت الاسلام اصلی‌نژاد افزود: تمامی کتب ارایه شده در این نمایش
گاه با محوریت علوم قرآنی، حدیث، تفسیری، فقهی، توضیح المسائل، قصه های قرآنی، اقلام و محصولات فرهنگی و دینی است که با تخفیف 20 تا 50 درصد به فروش می رسد./935/ت303/ب

ارسال نظرات