۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۷۵۷۰۰

اعلام ویژه برنامه های شبکه سهند در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری رسا ـ روزه داران استان آذربایجان شرقی میهمان ویژه برنامه های اوباشدانلیق و افطارلیق صدا و سیمای آذربایجان شرقی در ماه مبارک رمضان هستند.
ويژه‌نامه ماه خدا

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، با حلول ماه مبارک رمضان، روزه دارن می توانند شاهد برنامه هایی چون پخش زنده قرائت قران و اذان، برنامه مسجد اوشاقلاری و برنامه های تغذیه ای ماه رمضان از مرکز سیمای استان آذربایجان شرقی باشند.

 

صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی مانند سایر ارگان های فرهنگی از مدت ها پیش در تکاپوی برنامه های ماه رمضان است که با حلول این ماه مبارک روزه دارن می توانند شاهد برنامه های زنده پخش اذان، پخش زنده قرائت قرآن، ترتیل روزانه قرآن، برنامه مسجد و... از سیمای استان باشند.

 

با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان رسانه رادیو از دیر باز دارای مخاطبان ثابت و در خور توجه خود به خصوص در سحر بوده است در همین راستا صدای مرکز آذربایجان شرقی نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه برنامه ای را با عنوان «اوباشدانلیق» به تهیه کنندگی محمد رضا قربانی و گویندگی یوسف مفیدی فر برای سحرگاهان این ماه  مبارک تدارک دیده است.

 

بنابر این گزارش، دعای سحر، مناجات و سخنرانی اعتقادی، اخلاقی و احکام روزه و ماه مبارک رمضان از دیگر آیتم های برنامه است که از سوی کارشناسان مذهبی و اخلاقی در ساعت 3:30 صبح به مدت 90 دقیقه ارائه شده و تقدیم بینندگان شبکه سهند خواهد شد.
 
همچنین رادیو تبریز صدای مرکز آذربایجان شرقی به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه برنامه ای را برای لحظات افطار با عنوان «افطارلیق» به تهیه کنندگی ابوالفضل لطفی و اصغر پور امان و اجرای حبیب شهری تدارک دیده است که از ساعت 20:30 به مدت 45 دقیقه و به صورت زنده مهمان روزه داران عزیز خواهد بود. آقای مصطفی قنادی نیز از سطح شهر و حال و هوای این ماه عزیز گزارش هایی را تقدیم شنوندگان رادیو تبریز خواهد کرد./935/د102/ب

ارسال نظرات