۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۱۷۵۷۴۲
نماینده ولی فقیه در سمنان:

سهم روحانیت برای آگاهی مردم به حلال و حرام بیشتر است

خبرگزاری رسا _ نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: برای آگاهی مردم به حلال و حرام، روحانیت سهم بیشتری به عهده دارد تا حلال خور باشیم و جامعه را از مفاسد حرام خوری آگاه کنیم.
شاهچراغي، نماينده ولي فقيه در استان سمنان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، عصر امروز در دیدار اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان، گفت: قاچاق کالا یک نوع بیماری اقتصادی است و کسی که جنس قاچاق وارد می کند بیمار است و باید جلوی این بیماری را گرفت.

 

امام جمعه سمنان تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از برنامه‌های مهم است چراکه بی‌توجهی به این موضوع اثرات جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی تاکید کرد: برای اصلاح مشکلات اقتصادی و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز باید کار فرهنگی شود.

 

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: یکی از آلودگی های کشور قاچاق کالا و ارز است که کشور باید از این آلودگی پاک شود باید به حلال و حرام توجه و مردم را به آن توجه داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی با بیان اینکه ورود کالای قاچاق به کشور سبب ضربه‌زدن به اقتصاد جامعه و بخش تولید می‌شود، تصریح کرد: توسعه بیکاری جوانان و تعطیلی واحدهای تولیدی و عرضه کالاهای غیر استاندارد به جامعه یکی از ضربات مهم قاچاق کالا است که باید با این پدیده مبارزه جدی شود.

 

وی افزود: مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا یکی از مصادیق جهاد اقتصادی است و سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان به کار فرهنگی به خصوص در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: مردم را در این ماه به حلال و حرام آشنا کنید اگر چه کار فرهنگی دیر به نتیجه می رسد ولی اگر به نتیجه برسد مفید و تأثیرگذار است.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شاهچراغی تصریح کرد: برای آگاهی مردم به حلال و حرام، روحانیت سهم بیشتری به عهده دارد تا حلال خور باشیم و جامعه را از مفاسد حرام خوری آگاه کنیم./938/پ202/س

ارسال نظرات