۲۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۷۵۷۷۸

اعزام 220 مبلغ به مناطق روستایی خوی

خبرگزاری رسا ـ در مراسمی 220 نفر مبلغ برادر و خواهر خویی به منظور انجام فعالیت های تبلیغی ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف روستایی این شهرستان اعزام شدند.
اعزام مبلغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اعزام مبلغان بومی و اعزامی شهرستان خوی امروز صبح طی مراسمی انجام شد و 220 نفر از خواهران و برادران مبلغ به منظور تبیین احکام دینی و قرآنی به مناطق مختلف روستایی این شهرستان اعزام شدند.

 

حجت الاسلام غلامرضا معصومی، رییس تبلیغات اسلامی خوی در این مراسم گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی از سوی انسان های مومنی است که برای خدمت به خلق خدا کمر همت بسته و در مناطق دور و نزدیک شهر به تبلیغ معارف اسلامی می پردازند.

 

وی گفت: امسال 80 روحانی اعزامی از شهر قم به همراه 140 روحانی و طلبه جوان بومی جهت تبلیغ معارف اسلامی به روستاهای این شهرستان اعزام شدند.

 

به گفته این مسؤول، 15 نفر خواهر مبلغ هم برای بیان احکام ویژه به بانوان به روستاهای پرجمعیت اعزام شدند.

 

حجت الاسلام معصومی در ادامه به جایگاه محوری مساجد در ترویج مبانی اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: در طول تاریخ مساجد به عنوان یکی از محورهای آگاهی و مبارزاتی اسلامی بوده است و ضروری است که روحانیان اهمیت مساجد و محیط های مذهبی را برای جوانان بازگو کنند.


رییس اداره تبلیغات اسلامی خوی جوانان را سرمایه های ملی خطاب کرد و گفت: در وضعیتی که دشمنان اسلام برای انحراف جوانان سرمایه گذاری کلان می کنند، بچه های مسجد و جوانانی که در محیط های مذهبی فعالیت می کنند جز سرمایه های کشور محسوب می شوند.

 

وی در پایان از روحانیان خواست تا با برنامه ریزی مناسب و انتخاب موضوعات روز در جلب و جذب جوانان به مساجد و فعالیت های دینی تلاش کنند./936/ت303/ب

ارسال نظرات