۲۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۷۵۷۸۵
معاون فرهنگی اوقاف کرمانشاه:

طرح نشاط معنوی در جوار 12 امامزاده در حال برگزاری است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: طرح نشاط معنوی برنامه ای جامع ویژه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است که در جوار بقاع متبرکه امام زاده ها اجرا می شود، این طرح در حال حاضر در جوار بقاع متبرکه دوازده امام زاده در سطح استان کرمانشاه در حال برگزاری است.
طرح نشاط معنوي

حجت الاسلام محسن سلیمانی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان کرد: طرح نشاط معنوی برنامه ای جامع ویژه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است که در جوار بقاع متبرکه امام زاده ها اجرا می شود، این طرح در حال حاضر در جوار بقاع متبرکه دوازده امام زاده در سطح استان کرمانشاه در حال برگزاری است.


وی ادامه داد: این طرح در سطوح و بخش های مختلفی شامل مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و بالاتر برگزار می شود که در خصوص متن آموزشی این طرح کتاب و منابعی از سوی سازمان اوقاف چاپ و آماده و در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.


معاون فرهنگی اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: سیزده مبلغ برای امر مربی گری و برگزاری این کلاس ها از قم اعزام و تعداد ده دانشجو از دانشکده علوم قرآنی در این طرح فعالیت می کنند، از جمله فعالیت های دیگر سازمان در این خصوص علاوه بر متن آموزشی، اجرای فعالیت هایی همچون حفظ قرآن کریم کلاس های فرهنگی و هنری، ورزشی و اردویی است که از تاریخ دهم تیر ماه آغاز و تا  25 مرداد ماه ادامه دارد.


حجت الاسلام سلیمانی در خصوص اجرای طرح ضیافت اظهار کرد: برای اجرای این طرح که ویژه ماه مبارک رمضان است، بقاع متبرکه در اولویت اجرای برنامه های این طرح قرار دارند که 24 امام زاده برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده  است.


وی افزود: از جمله فعالیت های این طرح جشن استقبال از ماه مبارک رمضان بود که اجرا شد، آماده سازی و غبار روبی بقاع متبرکه، برگزاری 23 جلسه تفسیر در 23 نقطه استان از سوی ائمه جمعه محترم استان کرمانشاه، برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری محمد صدیق منشاوی در طول سه روز، برگزاری محفل جزخوانی در بقاع متبرکه، برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)، برگزاری مراسم لیالی قدر و شهادت امیرالمومنین (ع)، برگزاری راهپیمایی روز قدس و نماز عید سعید فطر است./967
/ت302/ب

ارسال نظرات