۲۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۷۵۸۱۴
نماینده مجلس خبرگان:

مسؤولان در رسیدگی به مشکلات مردم بی‌ریا باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین به رسیدگی هر چه بیشتر به امور مردم و خدمتگزاری صادقانه و بدون ریا را یادآور شد و افزود: این ملت بصیر و هوشیار در همه عرصه ها حضوری تأثیرگزار دارند که نمونه آن خلق حماسه سیاسی در انتخابات بود که دشمنان را مأیوس و دوستان اسلام ناب محمدی(ص) را در دنیا آبرومند کرد.
آيت الله باريک بين، نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، روز گذشته در دیدار مجمع خیرین مدرسه ساز استان، وجود خیران در استان را غنیمتی ارزشمند وگرانبها دانست و خاطر نشان کرد: در استان خیرینی هستند که در قسمت مسکن، مسجد و مدرسه در جهت رفاه حال مردم به خصوص خانواده های نیازمند در تلاشند که لازم است از همه این افراد قدردانی شود.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به مشکلاتی که برخی از خانواده های نیازمند در جهت مسکن دارند افزود: در استان خانواده های نیازمند و آبرومندی وجود دارند که مسکن نیاز اولیه و اساسی آنها است و امیدواریم خیرین که همواره در کارهای خیر پیشگام هستند، بتوانند نیاز این قبیل از خانواده ها را برطرف نمایند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به خیرین تلاشگر و مؤمن استان اشاره و بیان داشت: در میان این افراد خیرینی هستند که در جهت کارهای خیر و رسیدگی به حال محرومان و مستضعفان تلاش زیادی دارند که امیدواریم به فضل الهی این تلاش ها هرچه بیشتر افزایش یابد.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین ضمن قدردانی از اعضای مجمع خیرین مسکن ساز استان بیان داشت: کار و تلاش این مجموعه باید در جهت رضای خدای تبارک و تعالی باشد و با ساخت مسکن برای خانواده های نیازمند، قطعاً خداوند هم برای شما خانه ای مجهزتر و بهتر در بهشت بنا می کند.

 

وی با بیان این که ساخت مدرسه و مسجد از سوی خیرین خیر دنیوی و اخروی بسیار بالایی برخوردار است، ادامه داد: عمل صالح انسان را به جایگاه رفیعی خواهند رساند

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خیرین را پرچمداران امور خیرخواهانه و روح فداکاری در جامعه معرفی کرد و بیان داشت: حرکتی که خیرین مدرسه ساز انجام می دهند یک عبادت است که باید بیشتر در جامعه ترویج شود.

  

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، عمل صالح را سرمایه واقعی برای انسان دانست و تصریح کرد: عمل صحیح و کردار درست در دنیا و آخرت همراه انسان خواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین، سرمایه واقعی انسان را تلاش در راه خدا دانست و خاطرنشان کرد: پول و سرمایه هیچ گاه سرمایه حقیقی انسان نبوده و نخواهد بود و آنچه که می تواند برای ما سرمایه باشد انجام کارهای خیر و خداپسندانه است.

 

امام جمعه قزوین به برنامه ریزی گسترده و هماهنگ با دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: مجمع خیرین هماهنگی خوبی با مدیران دستگاه های اجرایی استان دارند که این قبیل همکاری و مشورت ها بهتر می تواند این مجمع را یاری کند.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین به رسیدگی هر چه بیشتر به امور مردم و خدمتگزاری صادقانه و بدون ریا را یادآور شد و افزود: این ملت بصیر و هوشیار در همه عرصه ها حضوری تأثیرگزار دارند که نمونه آن خلق حماسه سیاسی در انتخابات بود که دشمنان را مأیوس و دوستان اسلام ناب محمدی(ص) را در دنیا آبرومند کرد.

 

آیت الله باریک بین ضمن تبریک مجدد به رییس جمهور منتخب و دولت جدید خاطر نشان کرد: امیدواریم در دولت جدید با برنامه های صحیح بتوانند با کمک همه نهادها و دستگاه ها در رفع مشکلات جامعه و مردم قدم های خوبی بردارند./950/پ202/س

ارسال نظرات