۲۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۷۵۹۲۴
رییس اداره اوقاف و امورخیریه ملایر خبرداد؛

اطعام بیش از 5 هزار نفر در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امورخیریه ملایر با بیان این که در ماه مبارک رمضان بیش از 5 هزار نفر اطعام می شوند، گفت: این برنامه در مقبره سیف‌الدوله بر اساس نیت واقف انجام می شود.
اطعام دهي

حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی، رییس اوقاف و امورخیریه ملایر، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اعزام 15مبلغ غیر بومی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به مناطق گوناگون شهرستان ملایر خبر داد و افزود: این تعداد افزون بر مبلغان غیر بومی بوده که با محوریت اداره تبلیغات روحانیان در ماه مبارک رمضان به مناطق شهری و روستایی ملایر اعزام شدند.

وی به برنامه‌های اداره اوقاف و امورخیریه ملایر در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان اطعام‌دهی در مقبره سیف‌الدوله بر اساس نیت واقف است.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه ملایر با بیان این‌که در راستای نیت واقف در طول سال هر شب جمعه 400 تا 600 نفر در این مکان اطعام‌دهی می‌شوند از اطعام‌دهی افراد نیازمند در ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر از سوی اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد.

وی ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود در ماه مبارک رمضان بیش از 5 هزار نفر اطعام‌دهی شوند.

حجت الاسلام زین‌العابدینی از برگزاری برنامه‌های قرآنی و محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه و تالار موقوفات ملایر شامل کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، مفاهیم و ترتیل خبر داد.

این مقام مسؤول همچنین به برگزاری اقامه نماز جماعت در بقاع متبرکه در ماه رمضان اشاره کرد و عنوان داشت: پاسخگویی به مسائل شرعی، برگزاری حلقه‌های معرفتی از سوی مبلغان در بقاع و مساجد از دیگر برنامه‌های اوقاف و امورخیریه ملایر در این ماه است.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه ملایر برگزاری مراسم ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و احیای شب‌های قدر در بقاع متبرکه ملایر را از دیگر برنامه‌های اوقاف و امورخیریه شهرستان ملایر در ماه رمضان دانست.

وی از حضور یک قاری مصری در ملایر خبر داد و گفت: پیش‌بینی شده که در نیمه ماه مبارک رمضان محفل بزرگ انس با قرآن با حضور قاری مصری در ملایر برگزار شود.

حجت الاسلام زین‌العابدینی در پایان به غباروبی بقاع متبرکه ملایر اشاره کرد و گفت: بقاع متبرکه با حضور هیأت‌های مذهبی و اقشار مردم در آستانه ماه مبارک رمضان غباروبی شد که این مراسم به صورت نمادین با حضور مسؤولان و مردم در امامزاده عبدالله ملایر برگزار شد./957/ت302/غ

ارسال نظرات