۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۷۶۰۴۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تبلیغ مؤثرترین ابزار جهت ارتقای فرهنگ دینی در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان تبلیغ را مؤثرترین گام در ارتقای قرهنگ دینی جامعه خواند و گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای تحقق این مهم است.
حجت الاسلام ولمسلمين ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، صبح امروز در جمع مبلغان روحانی گفت: باید از ظرفیت ماه رمضان برای ارتقای فرهنگ دینی در جامعه بهره گرفته شود.

وی با بیان اینکه عنصر تبلیغ مؤثرترین عامل جهت ترویج دین خدا است، افزود: مبلغان دینی باید در این مسیر نیز با محوریت قرآن حرکت کنند.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر اینکه مبلغان باید در امور تبلیغی خود تلاوت قرآن را به عنوان یک سنت حسنه دنبال کنند، اظهار داشت: جذب جوانان برای فراگیری قرآن و معارف آن بسیار مهم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان پرداختن به مسائل تربیتی، اخلاقی و اعتقادی را دیگر نکات مهمی خواند که باید مورد توجه مبلغان در فعالیت های تبلیغی آنها برای هدایت جوانان و آموزش احکام  قرار گیرد، ابراز داشت: مبلغان باید تلاش کنند با حضور مستمر در میان مردم و رفع شبهات دینی جهت ارتقای بصیرت عمومی و فرهنگ دینی در میان مردم تلاش کنند.

استاد عالی حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه استقبال عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در طول ماه مبارک رمضان از مساجد بسیار مطلوب است، خاطرنشان کرد: مساجد و حسینیه‌ها از مهم‌ترین ظرفیت‌های تبلیغی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهارداشت: همچنین در طول ماه مبارک رمضان باید جهت ارتقای بصیرت عمومی در حوزه سیاست خارجی جمهوری اسلامی و اهداف انقلاب تلاش شود./9451/پ203/غ

ارسال نظرات