۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۷۶۰۴۷

افزایش ساعات کاری مؤسسه پاسخگویی به شبهات منیر در تبریز

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی منیر تبریز در ماه مبارک رمضان پاسخگویی شهروندان مؤمن و متدین آذربایجانی است.
پاسخگويي

حجت‌الاسلام رضا دهقانی، مدیر مؤسسه پاسخگویی به شبهات«منیر» تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به تشریح فعالیت های این مرکز در ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان بر حسب نیاز معنوی جامعه فعالیت این مرکز همه از روزه از ساعت 10 صبح تا نیم ساعت مانده به اذان مغرب ادامه دارد.


وی با بیان این که همه ساله با آغاز ماه مبارک رمضان، ساعات فعالیت این مرکز افزایش می‌یابد، خاطر نشان کرد: این مؤسسه که با حضور افتخاری جمعی از روحانیان جوان حوزوی تبریز فعالیت دارد، در کنار دیگر مراکز فعال در این حوزه در 2 شیفت کاری آماده پاسخگویی به شبهات و سؤالات شرعی شهروندان تبریزی است.


حجت الاسلام دهقانی با اشاره به این‌که مؤسسه منیر به صورت غیردولتی و با حمایت خیرین فعالیت دارد، گفت: متأسفانه در طول سالیان متمادی فعالیت این مؤسسه هنوز نتوانسته‌ایم آن‌گونه که باید قدرشناس زحمات طلاب و روحانیان فعال در منیر باشیم و تنها به پرداخت ایاب و ذهاب آنان اکتفا شده است.


مدیر مؤسسه پاسخگویی به شبهات منیر تبریز از آمادگی این مرکز برای گسترش فعالیت ها در دیگر ایام سال خبر داد و خاطرنشان کرد: متأسفانه به سبب مشکلاتی که این مؤسسه از ابتدای فعالیت تاکنون داشته، خواهران طلبه در این مجموعه برای پاسخگویی حضور نداشته اند.


حجت الاسلام دهقانی خواستار حمایت مسؤولان و متولیان فرهنگی و دینی استان از گسترش فعالیت های مؤسسه منیر شد و تصریح کرد: مسؤولان استان باید با حمایت از چنین تشکل‌های مردمی در جهت اعتلای فرهنگ دینی مردم گام بردارند، این مؤسسه سال‌هاست که به عنوان مرکز تخصصی پاسخگویی به شبهات دینی، به همت تعدادی از روحانیان حوزه علمیه تبریز راه اندازی شده است.


حجت الاسلام دهقانی در پایان از شهروندان تبریزی خواست تا هر گونه سؤال و شبهه دینی خود را با شماره تلفن‌های 4419222 و 4418222 و نمابر 4436455 مطرح کنند و گفت: مکان مؤسسه منیر در خیابان قطران ـ روبروی پارک آنا ـ زیرزمین مغازه‌های مسجد نظیروند، واقع شده است.


بنابر این گزارش، مرکز پاسخگویی به شبهات دینی حوزه علمیه طالبیه نیز در ماه مبارک رمضان به صورت دو شیفته آماده پاسخگویی به سؤالات شرعی عموم شهروندان تبریزی است، این مرکز با مشارکت طلاب سطح دو و سه حوزه علمیه طالبیه همه روزه به صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی آماده پاسخگویی به شبهات و سؤالات دینی عموم مردم مؤمن و متدین است.


عموم مردم تبریز می توانند جهت دریافت پاسخ سؤالات دینی خود با شماره تلفن‌های 5257412 و 5257413 تماس گرفته و یا سؤال خود را از راه پست الکترونیکی به نشانی
pasokhtalebiiehe@gmail.com ارسال کرده و منتظر پاسخ بمانند.


گفتنی است، دفاتر مراجع عظام تقلید در تبریز نیز همه روزه آماده پاسخگویی به سؤالات، شبهات و استفتائات مقلدین هستند./935/ت302/ب

ارسال نظرات