۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۷۶۰۸۸
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

جامعه به مشی و شخصیت سیاسی حداد عادل نیاز دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این‌که شخصیت سیاسی دکتر حداد عادل الگویی است که جامعه ما به آن نیاز دارد، تصریح کرد: دکتر حداد عادل خوی مردمی بودن را همیشه حفظ کرده است.
مرتضي نبوي مدير مسئول روزنامه رسالت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرتضی نبوی، مدیر مسؤول روزنامه رسالت پیش از ظهر امروز شنبه بیست و دوم تیرماه در مراسم نکوداشت دکتر غلامعلی حدادعادل که با عنوان تجلیل از مرد تقوا و تدبیر در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد، دکتر حداد عادل را یک شخصیت مردمی دانست و گفت: دکتر حداد عادل این خوی مردمی را همیشه حفظ کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: در اوایل انقلاب سخنرانی‌های حداد عادل یک جذابیت دیگری داشت زیرا در آن نوآوری و بدیع بودن را مشاهده می‌کردم.

دکتر نبوی با تأکید بر این‌که شخصیت سیاسی دکتر حداد عادل الگویی است که جامعه ما به آن نیاز دارد، اظهار داشت: فرهنگی باید در همه عرصه‌ها اعم از اقتصادی، سیاسی و  مسائل اجتماعی غالب باشد و وقتی این گونه شد، می‌توانیم بگوییم سیاست اسلامی است و دکتر حداد عادل یک چنین سیاستمداری است.

مدیر مسؤول روزنامه رسالت با اشاره به این‌که حداد عادل شخصیتی فرهنگی، دینی و انقلابی دارد و در عموم فعالیت‌های او در طول تاریخ این مشاهده می‌شود، گفت: حداد عادل در مجلس ششم اینگونه می‌ایستد و از حق دفاع می‌کند، در مجلس هفتم ریاست عالمانه و ادیبانه او، در فتنه 88 آنگونه دفاع می‌کند./956/پ202/ج

 

ارسال نظرات