۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۷۶۰۹۶
حجت‌الاسلام خاموشی:

حداد عادل در جهت‌گیری‌ها به رهبری نگاه می‌کند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی حداد عادل را دارای شخصیت اخلاقی، دینی، انقلابی و ولایتمدار خواند و بیان داشت: قدرت و سیاست خیلی‌ها را به‌طرف خود جلب می‌کند؛ قدرت و سیاست در اسلام به‌عنوان یک وظیفه و تکلیف است.
2/ حجت الاسلام خاموشي رئيس سازمان تبليغات اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی پیش از ظهر امروز شنبه بیست و دوم تیرماه در مراسم نکوداشت دکتر غلامعلی حدادعادل که با عنوان تجلیل از مرد تقوا و تدبیر در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد، حداد عادل را دارای شخصیت اخلاقی، دینی، انقلابی و ولایتمدار خواند و بیان داشت: قدرت و سیاست خیلی‌ها را به‌طرف خود جلب می‌کند؛ قدرت و سیاست در اسلام به‌عنوان یک وظیفه و تکلیف است.

وی با اشاره به این‌که مواضع دقیق دکتر حداد عادل در طول زمان برای من درس بود، افزود: حداد عادل در نقشه جامع علمی کشور، مهندسی فرهنگ و ریز مسائلی که به فرهنگ به آن ربط دارد، وارد می‌شوند.

حجت‌الاسلام خاموشی بیان داشت: اگر ایشان چندین سال به ترجمه قرآن می‌پردازد، به‌دلیل این است که نبود ترجمه را خلإ می‌داند و این‌که سپس خاضعانه به اندیشمندان نامه می‌نویسد که اگر اشکالی در آن می‌بینید، بگویید، یعنی این رفتار عالمانه برای خدا و قرآن خدا انجام می‌شود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد: جهت‌گیری‌هایی که نگاه به فرمان رهبری داشته باشد را بنده در دکتر حداد عادل دیدم.

وی با تأکید بر این‌که امروز انقلاب اسلامی با فراز و فرودها در نقطه‌ای قرار دارد که باید مثلث اصل انقلاب اسلامی، رهبری و مردم فهیم را پاس بداریم، ابراز داشت: به نسل سوم و نسل بعدی می‌گویم که به‌دنبال چنین افرادی باشید که تضمین راه است./956/پ202/ج

ارسال نظرات