۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۷۶۱۴۹
آیت‌الله قرهی:

حداد عادل در جریان انتخابات حق‌نگر بود و خود نگری نکرد

خبرگزاری رسا ـ متولی مدرسه علمیه امام مهدی(عج) گفت: اولیای الهی فرمودند مردان متخلق به اخلاق الهی خودنگر نیستند، لذا بیان کردند که هرکس ولو به لحظه‌ای تصور کند کسی شده است، همان لحظه، لحظه سقوط او است و دکتر خداد عادل خودنگری نکرد.
تجليل از مرد تقوا و تدبير تجليل از مرد تقوا و تدبير

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله روح‌الله قرهی، متولی مدرسه علمیه امام مهدی(عج) امروز شنبه بیست و دوم تیرماه در مراسم نکوداشت دکتر غلامعلی حدادعادل که با عنوان تجلیل از مرد تقوا و تدبیر در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد، ابراز داشت: صورت ظاهری این مراسم تجلیل از فرد و آن هم برادر عزیز دکترحداد عادل است اما در حقیقت تجلیل از اخلاق از اخلاق و کردار الهی است.

وی ادب و اطاعت را دو خصلت مردان متخلق به اخلاق الهی در بیان آیت‌الله مرعشی نجفی عنوان کرد و با اشاره به این‌که دکتر حداد عادل دارای این دو خصلت است، بیان داشت: اولیای الهی فرمودند مردان متخلق به اخلاق الهی خودنگر نیستند، از این رو بیان کردند که هرکس ولو لحظه‌ای تصور کند کسی شده است، همان لحظه، لحظه سقوط او است و دکتر خداد عادل خودنگری نکرد.

متولی مدرسه علمیه امام مهدی(عج) ابراز داشت: هرکس در نظام مقدس جمهوری اسلامی بخواهد مسؤولیتی داشته باشد، آنگاه موفق است که متخلق به اخلاق الهی باشد.

آیت‎‌الله قرهی بیان این‌که دکتر حداد عادل انصافا در جریان انتخابات حق نگر و اعمال و کردارش نشانگر اخلاق بود، اظهار داشت: ای کاش عنوانی که برای این مراسم انتخاب می‌شد، مرد اخلاق بود که انصافا مرد اخلاق همه کارها و مسائلش بر اساس تقوای الهی جلو می‌رود.

وی با اشاره به این‌که دکتر حداد عادل از آرمان‌های انقلاب حمایت و دفاع کرد، ابراز داشت: دکتر حداد عادل به دیگران هجمه نبرد تا خودش را مطرح کند.

آیت‎‌الله قرهی ابراز داشت: برخی می‌گویند سردار هم نیاز داریم، سردار را خود انسان به خودش نمی‌دهد، اعطا و ارتقاء این به دست فرماندهی است و ما باید سرباز امام زمان(عج) باشیم تا اگر خودش عنایت کند./956/پ202/ج

ارسال نظرات