۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۷۶۱۶۶
جلیلی:

حداد عادل در دفاع از ارزش‌های ملت محافظه کاری نکرد

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: وقتی در فتنه 88 کسانی جمهوریت نظام را منکر شدند و با تمام وجود آراء مردم را وتو کردند، دکتر حداد عادل در احترام به ارزش‌های ملت دچار محافظه کاری نشد.
تجليل از مرد تقوا و تدبير

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی پیش از ظهر امروز شنبه بیست و دوم تیرماه در مراسم نکوداشت دکتر غلامعلی حدادعادل که با عنوان تجلیل از مرد تقوا و تدبیر در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد، با اشاره به این‌که شاید بتوان تلاش دکتر حداد عادل را در سه محور اصلی قرار داد، گفت: محور اول تلاشی است که دکتر حداد عادل در احترام به بزرگان این سرزمین داشتند و محور دومی که او همت گمارد و تلاش کرد تا مورد احترام باشد، علم، ادب و دانش این کشور است.

وی افزود: عرصه سوم که به نظر من بسیار ارزشمند است، تلاش مجاهدانه او در احترام به ارزش‌های دین، گفتمان انقلاب اسلامی و اسلام ناب است، این‌که فردی سعی کند تمام ظرفیت و توان خود را در بُعد نظری و عملی برای احترام به ارزش‌های انقلاب اسلامی بکار بگیرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: در دهه نخست انقلاب اسلامی با همه شایستگی‌ها متمرکز بر تألیف کتب درسی می‌شود در حالی‌که مسؤولیت‌های جاذب دیگر وجود دارد، برای این‌که بتواند ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نسل جدید منتقل کند.

دکتر جلیلی بیان داشت: در ترجمه بسیار ارزشمند قرآن کریم دکتر حداد عادل، انسان گمشده خود را پیدا می‌کند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: تلاش مجاهدانه دکتر حداد عادل برای احترام و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاعی که با تمام وجود از ارزش‌های نظام هم اسلامیت و هم جمهوریت داشت، نشان داد که با تمام وجود برای اسلامیت و جمهوریت نظام احترام قائل است.

دکتر جلیلی بیان داشت: وقتی در فتنه 88 کسانی جمهوریت نظام را منکر شدند، و با تمام وجود آراء مردم را وتو کردند، دکتر حداد عادل در احترام به ارزش‌های ملت دچار محافظه کاری نشد./956/پ202/ع

 

ارسال نظرات