۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۷۶۳۸۴

بازدید مدیر کل اوقاف مازندران از دفتر رسا در شمال کشور

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از دفتر خبرگزاری رسا در شمال کشور بازدید کرد.
بازديد مدير کل اوقاف مازندران از دفتر رسا در ساري بازديد مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران از دفتر ساري در شمال بازديد مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران از دفتر ساري در شمال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران به همراهی فاضلی، مسؤول روابط عمومی این اداره کل از دفتر خبرگزاری رسا در شمال کشور بازدید کرد.

 

براساس این گزارش، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در این دیدار ضمن بازدید از بخش های مختلف دفتر خبرگزاری رسا در شمال کشور به سؤال خبرنگاران رسا نیز در خصوص مسائل مختلف پاسخ داد.

 

حجت الاسلام علیزاده با ابراز خرسندی از فعالیت خبری خبرگزاری رسا، رسالت این رسانه حوزوی را مهم ارزیابی کرد و گفت: خبرگزاری رسا در مقایسه با دیگر خبرگزاری های کشور رسالت و وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

 

مدیراوقاف و امور خیریه مازندران، خبرگزاری رسا را یکی از رسانه های اثرگذار در حوزه دین در کشور معرفی کرد و افزود: این رسانه حوزوی در پوشش اخبار و برنامه های حوزه های علمیه و همچنین فعالیت های فرهنگی و دینی سایر دستگاه ها و نهادهای کشور وظیفه مهمی برعهده دارد.

 

وی تعامل خبرگزاری رسا با اوقاف را مثبت ارزیابی کرد و از آمادگی این سازمان برای تعامل بیشتر با این رسانه حوزوی خبر داد.

 

ایمانی، مسؤول دفتر خبرگزاری رسا در شمال کشور نیز در این دیدار ضمن بیان گزارشی از روند فعالیت های خبرگزاری رسا، گفت: در حال حاضر دفتر خبرگزاری رسا در شمال کشور به محوریت ساری تعامل بسیار خوب و اثر گذاری با نهادهای حوزوی دارد.

 

وی با بیان این که خبرگزاری رسا با هدف پوشش اخبار حوزه های علمیه، مراجع تقلید و علمای اسلام راه اندازی شد اظهار داشت: خوشبختانه از زمان افتتاح در سال 82 تا به امروز پیشرفت های چشم گیری در بخش بین الملل و دیگر بخش ها داشته است./950/پ203/ش

ارسال نظرات