۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۷۶۶۷۲
امام جمعه شهرستان خوی خبر داد؛

حضور بانوان خوی در طرح ملی تلاوت نور

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای عالی حوزه های علمیه آذربایجان غربی از برگزاری طرح ملی تلاوت نور ویژه بانوان در این شهرستان خبر داد.
امام جمعه خوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، امام جمعه خوی و عضو شورای عالی حوزه های علمیه آذربایجان غربی، امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری طرح ملی تلاوت نور ویژه بانوان در این شهرستان اظهار کرد: روزانه بیش از 200 نفر از بانوان خوی در این طرح ملی قرآنی شرکت می کنند.

 

وی با بیان این که اجرای طرح ملی تلاوت نور از ابتدای ماه رمضان آغاز شده است، گفت: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و پیش بینی می شود تا بیش از هفت هزار نفر از بانوان شهرستان خوی زیر پوشش این طرح قرار بگیرند.

 

حجت الاسلام شکوری، ترویج فرهنگ قرآنی در بین خانواده ها و آموزش اصولی قرآن به همراه ارتقای سطح دینی و مذهبی در جامعه را از اهداف اصلی این طرح برشمرد و اعلام کرد: بانوانی که در این طرح حضور پیدا می کنند از قشرهای مختلف مردم و با سنین مختلف هستند که روزانه یک جزء از قرآن را قرائت می کنند.

 

عضو شورای عالی حوزه های علمیه آذربایجان غربی با بیان این که طرح ملی تلاون نور ویژه بانوان از برنامه هایی است که همه ساله در ماه ضیافت الهی در این شهرستان اجرا می شود، گفت: رمضان فرصت مناسبی است برای انس بیشتر با کلام آسمانی وحی و اجرای طرح های قرآنی است.

 

وی خاطرنشان کرد: مجموعه های قرآنی خواهران سطح شهرستان در این ماه در حسینیه امام جمعه خوی حضور پیدا کرده و ضمن تلاوت قرآن از وجود اساتید حوزه خواهران که درس احکام و مسائل فقهی روز را مطرح می کنند بهره مند می شوند./936/پ203/س

 

ارسال نظرات