۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۱۷۶۷۰۸
آیت الله طبرسی:

معنویت ماه رمضان فرصتی برای تقویت زیرساخت ایمانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران به برخی فضیلت های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: باید در این ماه پر فیض زیرساخت های ایمانی خود را تقویت کنیم.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در برنامه درس هایی از نهج البلاغه شبکه تبرستان با بیان این که افرادی هستند که در ماه مبارک رمضان بدون هیچ عذری روزه می خورند، گفت: روزه خواری در دامن کبریایی خداوند دردی نمی شود و شما هزار سال هم باشید خدا مکافات عمل را گذاشت در قیامت پیش خود و عجله ندارد.

 

وی با اشاره به این که خدا می گوید هر کجا بروید باز به سوی من خواهید آمد و خدا در عقاب عجله ندارد، بیان داشت: فرصت خدایی همیشه برای خدا است که اگر امروز نشد فردا می شود.

 

امام جمعه ساری با تاکید بر این که باید از ماه مبارک رمضان گرچه روزه گرفتن سخت و مشکل است استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: روزه گرفتن همت و غیرت می خواهد و این هایی که روزه گرفتند ضرری نکردند.

 

آیت الله طبرسی ادامه داد: متأسفانه عده ای چون بافت و زیرساخت ایمانی ندارند و در خانواده هایی بزرگ شدند که به مسائلی چون حجاب، روزه و جهاد اعتقاد نداشتند این گونه بار آمدند.

 

وی با بیان این که امروز نظام جمهوری اسلامی است که باید برگردیم و نباید خود را از ثواب دور کنیم، گفت: شما گوش به حرف رادیوهای بیگانه می کنید و آن ها خیلی وقت ها دروغ می گویند و اگر می خواهند راست بگویند آن را تحریف می کنند ولی چطور صد و بیست و چهار هزار پیامبر آمدند که گفتند خدا که چرا این را قبول نمی کنید.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امام علی(ع) اسوه عارفان و متقین است، گفت: خیلی چیزها حقیقت است، اما الآن نتیجه آن را نمی بینید و ما بیست سال درس می خوانیم و بعد دکتر می شویم که ما به این امید درس می خوانیم و عبادت هم این گونه است که بعدا نتیجه را خواهید دید.

 

امام جمعه ساری با تاکید بر این که ما باید بیاییم خود را برای آن عالم آماده کنیم، بیان داشت: باید با خداوند منان آشتی کنیم که زود هم می پذیرد و توبه ها را قبول می کند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که انشاالله جامعه ما در سایه همین روزه گرفتن ها و پاک بودن ها اصلاح شود، ادامه داد: از خداوند منان می خواهیم افکار جوانان ما را در برابر هر گونه انحراف مصونیت بخشد تا راه درست را در این ماه مبارک پیدا کنند./950/پ202/ش

ارسال نظرات