۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۷۶۷۵۴
آیت الله ممدوحی:

اختلافات بین دولت و مجلس ملت را رنجیده خاطر کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بروز برخی اختلافات علنی بین مجلس و دولت و کشاندن آن به سطح جامعه را سبب تکدر خاطر ملت شریف ایران دانست و کارنامه دولت احمدی نژاد را در مجموع قابل قبول ارزیابی کرد.
آيت الله ممدوحي
آیت الله حسن ممدوحی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به کارنامه دولت نهم و دهم، ارزیابی ما از عملکرد دولت همان است که مقام معظم رهبری تاکنون داشته اند. 
وی ابراز داشت: در جلسه ای که هیات محترم دولت اخیرا در خدمت رهبر معظم انقلاب بود ایشان از عملکرد دولت قدردانی کردند و این نشان می دهد که کارهای بسیار مفیدی هم در سیاست خارجی، هم در عرصه داخلی و هم در پیشرفت ها و مسائل علمی صورت گرفته است. 
آیت الله ممدوحی با اشاره به گرانی های پدیده آمده در دو سال اخیر در کشور خاطرنشان کرد: بخشی از این مساله به دلیل مسامحه اتفاق افتاد و بخشی نیز معلول تحریم های دشمنان بود و البته موضوع بیکاری نیز از قدیم در کشور ما وجود داشته و در این دولت نیز وجود داشت.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بیان داشت: گرانی ها مردم را خسته و متاثر کرد، همچنین موضوعات اختلافی که گاهی اوقات بین دولتمردان اعم از قوه مجریه و قوه مقننه دیده و شنیده شد کار خوبی نبود و ذهن مردم را خسته می کرد. 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر این که مردم قدردان نظام و خدمات انجام شده هستند، حضور حماسی آنان در انتخابات 24 خرداد را تاییدی بر این مدعا دانست و گفت: مردم با وجود مشکلاتی که داشتند با این شکوه و شور پای صندوق های رای آمدند و این مساله نشان می دهد که اصل نظام را قبول داشته و رضایت ضمنی از کارهای قبلی ولو با وجود  ایرادهایی به تصمیمات فردی داشته و دارند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات