۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۷۶۸۲۶
نماینده جامعةالمصطفی در آلبانی خبر داد؛

آغاز برنامه رادیویی ویژه ماه مبارک رمضان در آلبانی

خبرگزاری رسا ـ برنامه رادیویی فرهنگی دینی، ویژه ماه مبارک رمضان،‌ به همت مؤسسه قرآنی آلبانی، وابسته به جامعة‌المصطفی، در این کشور آغاز به کار کرد.
آغاز برنامه راديويي ويژه ماه مبارک رمضان در آلباني
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعةالمصطفی، حجت‌الاسلام قلی‌زاده، نماینده جامعة‌المصطفی در آلبانی، با اشاره به آغاز برنامه رادیویی ویژه ماه مبارک رمضان در آلبانی گفت: این برنامه‌ که تنها اجرای رادیویی دینی ویژه ماه مبارک در آلبانی به شمار می‌آید، از روز اول ماه مبارک رمضان، به همت مؤسسه قرآنی آلبانی آغاز شده است.
نماینده جامعةالمصطفی در آلبانی افزود: این برنامه رادیویی هر روز به مدت دو ساعت قبل از غروب آغاز و تا زمان اذان مغرب ادامه پیدا می‌کند.
وی درباره محتوای مباحث مطرح شده در این برنامه اظهار داشت: محور مباحث این دوره عبارت است از دو کتاب «آشنایی با اسلام» و «تفسیر نور» که هر دو از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی تألیف شده است.
حجت‌الاسلام قلی‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر این مباحث،‌ هر روز یک سؤال از یک جزء قرآن کریم به عنوان سؤال مسابقه مطرح شده و به پاسخ‌های صحیح نیز جوایزی اهدا می‌شود.
 وی در پایان با اشاره به تماس‌های مکرر شنوندگان این برنامه رادیویی، ابراز داشت: تلفن‌های مکرر مخاطبان این برنامه که اظهار می‌کنند مطالب مطرح شده را برای نخستین مرتبه می‌شنوند، نشان دهنده جذابیت تفکر مکتب اهل بیت(ع) ‌است./907/د102/ی
ارسال نظرات