۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۲
کد خبر: ۱۷۶۹۱۵

طرح «با قرآن در رمضان» در ارومیه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری طرح «با قران در رمضان» به مناسبت فرارسیدن ماه نزول آیات کلام وحی در شهرستان ارومیه خبر داد.
طرح «با قرآن در رمضان» در ارومیه برگزار می شود

اسماعیل خیری، رییس سازمان دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: برنامه جزء خوانی قران کریم با عنوان طرح «با قرآن در رمضان» به مناسبت ماه نزول آیات کلام وحی و به منظور ترویج فرهنگ قرآنی در شهرستان برگزار می شود.


وی با بیان این که این طرح در قالب طرح السابقون اجرا می شود، گفت: در اجرای این برنامه کلیه دستگاه ها و نهادهای متولی فعالیت های قرآنی مشارکت و همکاری دارند.


این مسؤول اضافه کرد: طرح جزء خوانی قرآن کریم همه روزه در حسینه اعظم ارومیه با تلاوت قاریان برجسته و بین المللی استان با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت 18 عصر برگزار و از سیمای استانی پخش مستقیم می شود.


خیری اجرای کرسی های تلاوت قرآن کریم را یکی دیگر از برنامه های قرآنی عنوان کرد که در طول ماه مبارک رمضان در راستای اشاعه فرهنگ دینی و تعمیق مفاهیم کلام وحی برگزار می شود.


وی ادامه داد: کرسی های تلاوت قرآن هر هفته در یکی از مساجد شهرستان ارومیه اجرا می شود.


رییس سازمان دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: با توجه به استقبال گسترده مردم شهرستان تکاب کرسی تلاوت قرآن در این شهرستان نیز به تعداد یک مورد در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.


خیری در پایان با اشاره به حمایت از مراکز و خانه های قرآنی استان در سال جاری تصریح کرد: امسال 10 مورد از مراکز قرآنی و 20 مورد از خانه های قرآن روستایی فعال در حوزه ترویج و توسعه آموزش های کلام وحی مورد حمایت مالی قرار می گیرند./936/ت303/ب

ارسال نظرات