۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۷۶۹۳۴
استاندار قم:

همدلی مسؤولان قم باید در کشور نمونه باشد

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم با اشاره به این‌که در انجام کارهای عمرانی افراد بسیاری نقش دارند، گفت: بستر اساسی، کلی و اصولی در قم برای انجام کارهای مراجع تقلید، روحانیت، حوزه علمیه قم و تولیت آستانه مقدسه کریمه‌اهل‌بیت(ع) هستند.
کرم رضا پيريايي استاندار قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کرم‌رضا پیریایی، استاندار قم، شب گذشته در آیین شکرانه خدمت که به پاس عملکرد خادمان شهر کریمه اهل‌بیت(ع)، در سالن اجتماعات صحن صاحب‌الزمان(عج)، حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: با سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم و تشکیل جلسه هیأت دولت، کارهای بزرگی در پیشبرد برنامه‌های عمرانی قم انجام شد.

وی ادامه داد: مصوباتی که دولت‌ها در شهر قم اتخاذ می‌کنند، برای دولت بعدی یک فرصت به شمار می‌رود،‌ چرا که نظام نگاه ویژه‌ای به این شهر مقدس دارد، همان‌گونه که مقام معظم رهبری می‌فرمایند «خدمت به قم، خدمت به آبروی نظام است».

استاندار قم با اشاره به این‌که در انجام کارهای عمرانی افراد بسیاری نقش دارند، اظهار داشت: بستر اساسی، کلی و اصولی در قم برای انجام کارهای مراجع تقلید، روحانیت، حوزه علمیه قم و تولیت آستانه مقدسه کریمه‌اهل‌بیت(ع)هستند.

وی افزود: وحدت، همدلی و همراهی در پیشرفت کارهای کشور بسیار مؤثر است، خوشبختانه این عنصر وحدت و همدلی در شهر مقدس قم بسیار مشاهده می‌شود و به هر میزان این وحدت و انسجام در انجام کارهای بیشتر باشد،‌ به موفقیت‌ها و توفیقات بیشتری دست پیدا می‌کنیم.

پیریایی با اشاره به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری درباره وحدت و انسجام میان افراد، خاطرنشان کرد: انسجام و همدلی در شهر قم باید نمونه و الگو برای کشور باشد.

وی تصریح کرد: هر گاه در جامعه اختلاف، عدم انسجام، تشتت باشد زمینه توفیق از بین رفته و باید بدانیم که در اختلاف و عدم همدلی دست شیطان در کار بوده که می‌خواهد برادری میان مسلمانان را از بین ببرد.

استاندار قم در با تأکید بر برنامه‌ریزی صحیح برای پیشبرد اهداف، گفت: برنامه‌‌ریزی‌ در پیشرفت شهرها نقش مؤثری دارد؛ برنامه‌ریزی‌های که صورت می‌گیرد یک مسأله حقوقی بوده و به اشخاص خاصی ارتباط ندارد.

وی با تشکر از خدمات شوراهای شهر مقدس قم، بیان داشت: آن‌چه که من در طول یک و نیم سال گذشته در کارنامه شوراهای شهر دیدم خوب و جای تشکر دارد.

گفتنی است، در این مراسم آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، امام جمعه قم، امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، محمد دلبری، شهردار قم و دیگر مسؤولان استانی حضور داشتند./993/پ202/ج

 

ارسال نظرات