۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۷۶۹۹۹

هک شدن پایگاه اطلاع رسانی ندای رسا از سوی تکفیری‌ها

خبرگزاری رسا ـ سردبیر پایگاه اطلاع رسانی ندای رسا از هک این سایت از سوی تکفیری‌ها خبر داد و گفت: ظهر امروز پایگاه اطلاع رسانی هفته نامه ندای رسا در اقدامی ناجوانمردانه و ضد آزادی رسانه از سوی تکفیری ها و سلفی های سعودی هک شد.
پايگاه اطلاع رساني نداي رسا تصوير پايگاه اطلاع رساني نداي رسا پس از هک شدن توسط مزدوران وهابي سعودي

حجت الاسلام پیمان علی نژاد، سردبیر هفته نامه و پایگاه اطلاع رسانی ندای رسا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از هک شدن پایگاه اطلاع رسانی هفته نامه ندای رسا از سوی تکفیری های سعودی خبر داد و گفت: ظهر امروز در اقدامی ناجوانمردانه و ضد آزادی رسانه ای از سوی تکفیری ها و سلفی های عربستان سعودی سایت ندای رسا هک شد.

حجت الاسلام علی نژاد به توضیح جزییات بیشتر این هک از سوی وهابی ها اشاره و تصریح کرد: وقتی که وارد سایت هفته نامه ندای رسا می شویم، تصویری از صدام حسین، دیکتاتور عراق که در کنار وی دو ببر نشسته اند مشاهده می شود و در زیر عکس پرچم کشور عربستان سعودی درج شده است.

وی با بیان این که پایگاه اطلاع رسانی هفته نامه ندای رسا وارد سال دوم فعالیت رسانه‌ای خود شده بود، ابراز داشت: این پایگاه  از سال 90 وارد مجموعه پایگاه اطلاع رسانی های رسانه ای و اطلاع رسانی کشور شد و هدف از راه اندازی آن، انتشار اخبار فرهنگی مذهبی استان، ترویج فرهنگ ناب اهل بیت(ع) و مبارزه با فرقه ضاله وهابیت است.

حجت الاسلام علی نژاد با تأکید بر این که مبارزه با شبهات دینی و بدعت های غیر اسلامی گروه های تکفیری از مهم ترین فعالیت های هفته نامه و پایگاه اطلاع رسانی ندای رسا است، تصریح کرد: رسالت اصلی فعالیت رسانه ای پایگاه اطلاع رسانی هفته نامه ندای رسا مبارزه با شبهات وهابیت است که در این زمینه به صورت فعال و گسترده عمل کرده است.

سردبیر هفته نامه ندای رسا با بیان این که پایگاه اطلاع رسانی ندای رسا به دو زبان فارسی و عربی روزانه پذیرای تعداد بسیاری از کاربران اینترنتی است، اظهار داشت: بخش عربی پایگاه اطلاع رسانی ندای رسا فعالیت های گسترده ای را علیه وهابیت و گروه های تکفیری انجام داد و با انتشار اخبار جنایت های وهابیان، فتواهای عجیب مفتی های وهابی بر روی درگاه این پایگاه اطلاع رسانی ماهیت اصلی این فرقه ضاله را رسانه ای کرد.

حجت الاسلام علی نژاد با محکوم کردن این اقدام وهابی های سعودی خاطرنشان کرد: اقدام وهابی های سعودی در هک کردن پایگاه اطلاع رسانی ندای رسا ضد آزادی رسانه و نقض حقوق رسانه ای است که امیدواریم در آینده با افزایش سایت های ضد وهابی شاهد نابودی این فرقه ضاله باشیم.

وی با تأکید بر این که این اقدام وهابیت ما را در رسیدن به اهداف خود مصمم تر ساخت، بیان داشت: رسالت اصلی جامعه خبری و رسانه ای کشور منزوی کردن فرقه ضاله وهابیت و خارج ساختن آن از اسلام است که با برقراری ارتباط مجدد این پایگاه اطلاع رسانی به یقین شاهد فعالیت گسترده آن علیه وهابیت خواهید بود.

سردبیر هفته نامه ندای رسا افزود: خوشبختانه با تلاش های مدیر فنی پایگاه اطلاع رسانی ندای رسا این پایگاه مجددا به حالت عادی خود بازگشت و یا یاری خداوند متعال فعالیت های خود را با جدیت بیشتر ادامه خواهد داد.

گفتنی است، هفته نامه و پایگاه اطلاع رسانی ندای رسا با مدیر مسؤولی حجت الاسلام و المسلمین سید علوان نجاتی موسوی و سردبیری حجت الاسلام پیمان علی نژاد دوشنبه هر هفته بر روی باجه روزنامه فروشی های خوزستان قرار می گیرد.

لازم به ذکر است، پایگاه اطلاع رسانی ندای رسا  به نشانی www.nedayerasa.ir از سی ام مرداد سال 90 به مجموعه پایگاه اطلاع رسانی های خبری کشور افزوده شد که ظهر امروز بیست و هفتم تیر ماه در اقدامی مذبوحانه از سوی گروه های وهابی و تکفیری عربستان سعودی هک شد./9461/ت302/س

ارسال نظرات