۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۱۷۷۰۲۶

برگزاری محافل قرآنی با حضور قاری مصری در کرمانشاه

خبرگزاری رسا ـ ‌معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: محافل قرآنی با حضور قاری مصری در استان کرمانشاه از امروز به مدت ۳ روز برگزار می شود.
انس با قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محسن سلیمانی، معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با خبرنگاران بیان کرد: از امروز 9 محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری صدیق محمود صدیق منشاوی در استان کرمانشاه برگزار می شود.


وی ادامه داد: حرکت سازمان اوقاف بر اساس فعالیت های دینی و فرهنگی است که در این میان برگزاری برنامه های قرآنی در اولویت این سازمان است.


حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: برگزاری مسابقات سراسری قرآن تا مرحله بین المللی، طرح تربیت حافظان و برگزاری محافل قرآنی در بقاع متبرکه و غیره از جمله فعالیت‌های قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه است.


معاون فرهنگی اوقاف کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه به مدت 3 روز جلسات قرائت قرآن با حضور قاری مصری صدیق محمود صدیق منشاوی در بقاع متبرکه و مساجد استان برگزار می شود.


وی در ادامه به برنامه های این قاری مصری در استان اشاره کرد و گفت: امروز 9 رمضان قاری مصری در شهرستان هرسین بعداز نماز ظهر و عصر در مسجد جامع، ساعت 18 در جوار حرم امامزاده ابراهیم کنگاور و ساعت 22 شب در حرم امامزاده احمد سنقر کلیایی قرائت خواهد داشت.


حجت الاسلام سلیمانی اضافه کرد: در ادامه برنامه های این قاری مصری، روز جمعه برابر با دهم رمضان، در مسجد جامع اسلام آباد غرب همزمان با نماز جمعه، ساعت 20 در مسجد جامع قصرشیرین و ساعت 22 در حرم مطهر احمد ابن اسحاق سرپل‌ذهاب مراسم قرائت قرآن برگزار می شود.


وی افزود: همچنین روز شنبه یازدهم رمضان نیز 3 محفل انس با قرآن دیگر در مسجد جامع جوانرود راس ساعت ده صبح، مسجد قبا شهر پاوه ساعت 17 و تالار انتظار کرمانشاه پس از افطار برگزار می شود.


حجت الاسلام سلیمانی خاطرنشان کرد: قرائت قاری مصری در استان همراه با سخنرانی، تفسیر، اجرای تواشیح و مسابقات فرهنگی خواهد بود./967
/پ203/ب

ارسال نظرات