۲۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۷۷۰۸۲

انتشارات سروش زینت سازمان صدا و سیما است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما گفت: انتشارات سروش و مجموعه همکاران فرهیخته، تلاشگر و صاحب فکر آن و خدمات و تلاش هایش در عرصه کتاب و مطبوعات زینت سازمان صدا وسیما است.
محمد تقي سهرابي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از انتشارات سروش، محمد تقی سهرابی مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیمای  در نشست مشترک شورای عالی روابط عمومی صدا و سیما با مدیران انتشارات سروش، گفت: انتشارات سروش با سابقه درخشان، وجود چهره ها، افراد صاحب اندیشه و انسان های فرهیخته و رفت و آمد فرزانگان و نخبگان عرصه های مختلف به این مجموعه ارزشمند، پشتوانه ای مکتوب برای همکاران در بخش های مختلف تولیدی صدا و سیماست که علاوه بر مدیران و کارکنان سازمان، جامعه و نخبگان نیز از تلاش های این مجموعه بهره می برند.
 
سهرابی ادامه داد: بایستی با برنامه ریزی، پیگیری بیشتر و شناخت ظرفیت ها و بسترهای نوین فعالیت، زمینۀ هم افزایی هرچه بیشتر درسازمان را فراهم کرد که روابط عمومی بخش های مختلف سازمان در این بین نقش اساسی و مهم را ایفا می کنند.
 
مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما بر لزوم بهره گرفتن از توان، تجربه و امکانات انتشارات سروش برای تعالی هر چه بیشتر سازمان به عنوان یک فرصت شایسته یاد کرد و گفت: برنامه های تولیدی و ماندگار رسانه ملی می تواند علاوه بر انتشار به صورت لوح فشرده در قالب کتاب یا نرم افزارهای نشر الکترونیک منتشر و در اختیار علاقمندان، دانشجویان و مخاطبان قرار گیرد، ضمن اینکه سروش که از بدنه سازمان است بایستی اخبار و گزارشات دسته اول از برنامه ها، پشت صحنه ها، تولیدات و حاشیه های جذاب تر از متن را قبل از دیگران در اختیار داشته باشد.
 
وی افزود: فیلمنامه ها و متون مختلف، سرمایه فکری سازمان هستند و سروش می تواند با اولویت بندی که علاقمند است، آن ها را به صورت های مختلف منتشر و در خدمت جامعه قرار دهد.
 
وی در پایان موفقیت های سروش را موفقیت سازمان صدا و سیما عنوان کرد و گفت: هفته نامه سروش نیز بستر مناسبی برای معرفی هرچه بیشتر برنامه های بخش های مختلف سازمان است و برای تقویت هرچه بیشتر این هفته نامه با سابقه و پرمخاطب باید تلاش کرد.
 
مدیرعامل انتشارات سروش نیز در این دیدار ضمن ارائه توضیحاتی درباره سابقه، جایگاه، فعالیت ها و ظرفیت های انتشارات سروش بر ضرورت هم افزایی بین بخش های مختلف رسانه ملی تاکید کرد و شناخت و بهره برداری دقیق تر از ظرفیت های سازمان صدا و سیما و جایگزین شدن همیت سازمانی به جای همیت بخشی را از لوازم آن برشمرد./998/د102/ی
ارسال نظرات