۲۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۷۷۰۸۶
با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

نخستین امام جمعه گهرو معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین امام جمعه گهرو از توابع شهرستان شلمزار با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به مدت سه سال معرفی شد.
شوراي سياستگذاري ائمه جمعه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، آیین معارفه نخستین امام جمعه شهر گهرو از توابع شهرستان شلمزار، پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در این شهر برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام در ابتدای این آیین، با اشاره به شور و اشتیاق غیر قابل توصیف مردم این منطقه در استقبال از امام جمعه جدید، اظهار داشت: این حضور پرشور شما نشانه شایستگی شما است و خداوند متعال هم نعمت را به کسی می دهد که شایسته باشد.
امام جمعه شهرکرد با تأکید بر این که همه خلاقیت ها و استعدادها باید در اختیار نماز جمعه باشد، ابراز داشت: به یقین نماز جمعه در هر منطقه وحدت آفرین است؛ بنابراین همه موظفند حول محور امام جمعه حرکت کنند و از تک روی ها بپرهیزند.
رییس شورای عالی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که نماز جمعه حرف دل مردم را می زند، تصریح کرد: امام جمعه در خطبه های نماز جمعه، مشکلات مردم را مطرح و از مسؤولان مطالبه می کند؛ نماز جمعه هم رابط انسان با خدا و هم رابطی بین مردم و مسؤولین می شود.
در ادامه این آیین حجت الاسلام سعید حسین پور به عنوان نخستین امام جمعه گهرو معرفی شد و حکم سه ساله خود را از حجت الاسلام سیدمرتضی احمدی، مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری دریافت کرد.
در حکم امام جمعه گهرو آمده است: جناب حجت الاسلام سعید حسین پور؛ حضرتعالی بنا به درخواست مردم شهر گهرو و تأیید نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری از طرف ولی فقیه، حضرت آیت الله خامنه ای به مدت سه سال در شهر گهرو به عنوان امام جمعه منتصب شدید.
در پایان این آیین نیز حجت الاسلام سعید حسین پور، امام جمعه جدید شهر گهرو، توفیق خدمتگزاری به مردم متدین، انقلابی و ولایت مدار گهرو را عنایت خداوند متعال بیان کرد و گفت: امیدوارم با کمک و مساعدت مردم و مسؤولان، بتوانم در جهت رشد و توسعه شهر گهرو گام های مؤثری بردارم./9457/پ203/ب
ارسال نظرات