۲۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۷۷۱۰۲
امام جمعه تبریز:

خدمات دولت نادیده گرفته نشود / از خدمات دولت غلوگویی نشود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری گفت: راه‌اندازی جنگ فرسایشی با هدف کاهش قدرت مقاومت از جمله اهداف رژیم صهیونیستی در این کشور است.
آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به تحولات سیاسی و امنیتی کشور سوریه در هفته های اخیر اظهار داشت: پیروزی های متعدد و بزرگ ارتش این کشور در برابر تروریست های وابسته به غرب موجب سردرگمی سران سلطه شده است.


وی با بیان این‌که ارتش سوریه در حال پاکسازی کامل کشور از دست معارضین است، تصریح کرد: معارضین و حامیان غربی آنها در عملیات های مختلف شکست مفتضحانه ای متحمل شده اند که ادامه این روند موجب آزادی سوریه از دست تروریست‌ها و شورشیان وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد شد.


نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که راه‌اندازی جنگ فرسایشی با هدف کاهش قدرت مق
اومت از جمله اهداف رژیم صهیونیستی در این کشور است، ادامه داد: سوریه در صف مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار دارد و ارتش این کشور با کمک مردم و حزب الله همچنان تا نابودی دشمنان سربلند خواهند ایستاد.


امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ناآرامی های اخیر مصر و درگیری حامیان محمد مرسی و دیگر انقلابیون این کشور اظهار داشت: کودتای نظامیان و به دنبال آن تظاهرات گسترده در مصر و تشکیل دولت موقت همه با هدایت و برنامه ریزی مستکبران در منطقه صورت می گیرد.


وی با بیان این‌که دست‌های پشت پرده رژیم صهیونیستی در حوادث اخیر مصر کاملا مشهود است، خاطرنشان کرد: حقیقت امر آن است که مشکلات مصر نشأت گرفته از نبود رهبری واحد است و در این میان دشمنان اسلام در حال بهره برداری از وضعیت نابسامان موجود در این کشور هستند.


آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به دیدار رییس جمهور و اعضای هیأت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: رهبر انقلاب در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات دولت، فرمودند؛ دولت در این مدت کارهای برزگ زیادی انجام داده است.


وی با تأکید بر نگاه منصفانه و عادلانه نسبت به نقاط ضعف و قوت دولت نهم و دهم یادآور شد: نه این‌که خدمات دولت به کل نادیده گرفته شود و نه از خدمات دولت غلوگویی شود، هر دو این مسأله اشتباه است، باید با نقد منصفانه و شناسایی نقاط ضعف و قوت دولت احمدی نژاد، دولت یازدهم را تقویت کرد.


نماینده خبرگان رهبری تلاش فراوان و بردباری دولت در اجرای کارهای عظیم را از امتیازات مهم دولت های نهم و دهم دانست و گفت: همانطور که رهبری فرمودند؛ احیای و تداوم گفتمان انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور از دیگر امتیازات مهم دولت بود که بایستی در آینده نیز تداوم داشته باشد.


امام جمعه تبریز در پایان با اشاره به برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان غیرعمد همزمان با سالروز میلاد امام حسن(ع) در تبریز گفت: ماه رمضان ماه نیکوکاری است و فقط روزه گرفتن کافی نیست، بلکه باید در جهت آزادی زندانیان غیر عمد و نجات خانواده آنان تلاش کنیم./935/پ201/ب

ارسال نظرات