۲۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۷۷۱۱۲
امام جمعه موقت ساری:

نادیده گرفتن خدمات دولت بی انصافی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که دولت در هشت سال اخیر در بخش های مختلف کارهای گسترده ای انجام داده است، خاطرنشان کرد: نادیده گرفتن خدمات دولت نهم و دهم بی انصافی است.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به آخرین دیدار دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: مردم کشورمان هیچ گاه خدمات شبانه روزی دولت نهم و دهم را فراموش نخواهند کرد.

 

وی با اشاره به این که دولت نهم و دهم خدمات گسترده ای به کشور داشتند، افزود: این خدمات در تاریخ انقلاب اسلامی برای همیشه به ثبت رسیده است.

 

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که دولت در هشت سال اخیر در بخش های مختلف کارهای گسترده ای انجام داده است، خاطرنشان کرد: نادیده گرفتن خدمات دولت نهم و دهم به هیچ عنوان صحیح نیست.

 

امام جمعه موقت ساری در بخش دیگری از سخنان خود به خلق حماسه ملت ایران در 24 خرداد اشاره کرد و با بیان این که مردم کشورمان با آن حضور بی نظیر خود برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند، خاطرنشان کرد: ملت ولایت مدار کشورمان در عرصه های مختلف ثابت کردند که مدافع حقیقی نظام و انقلاب هستند.

 

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که ملت ایران علیرغم همه مشکلات و سختی ها موجود در سال های اخیر هیچ گاه انقلاب و نظام را تنها نگذاشتند، بیان داشت: این ملت هر جا که حضورشان تعیین کننده بود با همه توان در صحنه حاضر شدند و از نظام و انقلاب دفاع کردند.

 

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که مردم کشورمان همواره وفاداری به ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل، شهدا و رهبری نظام را ثابت کردند، بیان داشت: دشمنان نظام می دانند که به راحتی نمی توانند مانع از تحقق اهداف نظام شوند.

 

حجت الاسلام قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات اقتصادی و تورم موجود در کشور اشاره کرد و با بیان این که امروز مردم فشارهای اقتصادی زیادی را تحمل می کنند، گفت: رفع این مشکلات اقتصادی باید اولویت برنامه های دولت جدید باشد.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که رییس جمهور منتخب باید رفع مشکلات اقتصادی را در دستور کار خود قراردهد، ادامه داد: امروز مهم ترین خواسته مردم از حجت الاسلام روحانی  رسیدگی به اوضاع اقتصادی کشور است.

 

حجت الاسلام قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات کشاورزان مازندرانی اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه کشاورزان استان در بخش کشاورزی مشکلات و دغدغه های بسیاری دارند، ادامه داد: متأسفانه هر ساله در زمان برداشت برنج در شمال کشور شاهد واردات بی رویه برنج به کشور هستیم که این مسأله بسیار نگران کننده است.

 

امام جمعه موقت ساری ادامه داد: کشاورزان مازندرانی خواستار قطع واردات برنج خارجی همزمان با برداشت برنج در داخل کشور هستند.   

 

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که ماه رمضان فرصتی است تا به تعالیم الهی و به فطرت خود بازگردیم، گفت: نزول کتاب آسمانی ما مسلمانان دراین ماه نشان دهنده عظمت ماه رمضان است.

 

امام جمعه موقت ساری، ماه مبارک رمضان را بهترین زمان برای فرار از دام های شیطان دانست و خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های معنوی این ماه در جهت پاسخگویی به شبهات دینی نیز بهره گرفت.

 

وی در ادامه سخنان خود بر انس و الفت بیشتر با مفاهیم قرآنی در این ماه تأکید کرد و گفت: باید از مفاهیم حیاتبخش کلام الهی در زندگی بیشتر بهره گیریم./950/پ202/ب

ارسال نظرات