۲۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۷۷۱۱۶
نماینده مردم قم:

رییس جمهور منتخب کابینه‌‌ای ولایتمدار تشکیل دهد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم با تبریک به حجت‌الاسلام روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب مردم، گفت: از آقای روحانی می‌خواهیم، کابینه‌ای‌ خود را در راستای دفاع از ارزش‌ها انقلاب اسلامی و ولایت‌مداری به مجلس معرفی کند.
احمد اميرآبادي نماينده منتخب مردم قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمد امیر آبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک به حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب مردم، گفت: از آقای روحانی می‌خواهیم، کابینه‌‌ خود را در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت‌مداری به مجلس معرفی کند.

وی ادامه داد: رییس جمهور منتخب باید تمام توجه دولت مردان خود را به حل مشکلات اساسی مردم معطوف کند، بنده به عنوان نماینده مردم شهر مقدس قم اعلام می‌کنم تا زمانی که دولت آقای روحانی در خط ولایت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی،‌ خون شهدا و حل مشکلات مردم باشد حمایت و همکاری کامل در رسیدن به اهداف خواهم داشت.

نماینده مردم قم، ناکام ماندن نقشه‌های دشمنان برای مأیوس کردن ملت و کشیدن خط بطلان به اتهامات برخی از افراد مبنی بر تقلب در سال 88 به نظام را از دستاوردهای انتخابات 24 خرداد دانست و گفت: برخی از افراد انتخابات سال 88 که یازده میلیون اختلاف رأی داشت، را تقلب خواندند.

وی افزود: این افراد نگذاشتند نظام از فرصت حضور میلیونی مردم، بتواند در جامعه جهانی امتیازی کسب کند، این افراد مقابل ملت ایران هیچ جوابی نداشته و نخواهند داشت و به نظام خسارت وارد کردند و باید پاسخ‌گو باشند.

ضربه‌های سنگین کشور به جبهه آمریکا

امیرآبادی مهم‌ترین مشکل کشورهای افغانستان و مصر را نبود رهبر مقتدر خواند و تصریح کرد: ملت ما به سبب درایت و رهبری مقام معظم رهبری، در حال الگو شدن برای دیگر ملت‌ها هستند و فردی مانند محمد مرسی به سبب توجه نکردن به رهنموردهای رهبر معظم انقلاب گرفتار شد.

نماینده مردم قم با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه بین‌المللی، گفت: پس از فروپاشی شوروی، جنگی میان اسلام به فرماندهی جمهوری اسلامی ایران و کفر به فرماندهی آمریکا آغاز شد و جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در برابر استکبار و قدرت‌های زورگو ایستادگی می‌کند.

وی بیان داشت: امروزه کشور ما با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن کریم و عترت،‌ الگو برای کشورهای اسلامی شده و مورد توجه مستضعفان و مسلمانان قرار گرفته است و با این اقدام ضربه سنگینی به جبهه استکبار و آمریکا وارد کرده، که این ضربه‌ها را می‌توان در جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه مشاهده کرد.

استقلال کامل سیاسی کشور

امیرآبادی پیشرفت‌های همه جانبه کشور در عرصه‌های مختلف را از دستاورهای داخلی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: خوشبختانه کشور در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه سیاسی به استقلال کامل رسیده است و بیگانگان هیچ مداخله‌ای در مسائل سیاسی کشور ندارند، بلکه مردم تعیین کننده سرنوشت خود هستند.

وی افزود: امروز ما سریع‌ترین رشد علمی در جهان را داریم که رشد علمی سبب اقتدار و قدرت می‌شود؛ همچنین پیشرفت‌ در زمینه‌های زیرساختی فنی و مهندسی در شهرهای مختلف کشور همانند عسلویه از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم قم با بیان این‌که دولت نهم و دهم نقاط قوت و ضعف داشت، اظهار داشت: انصافا کارهای که در طول هشت سال گذشته صورت گرفته، قابل مقایسه با سال‌های قبل نیست.

امیر آبادی همچنین با اشاره به انتخابات شورای‌های اسلامی شهر مقدس قم، گفت: برخی از افراد نسبت به انتخاب شدن نوزده نفر از لیست بیست و یک نفر و برگزاری همزمان انتخابات ریأست جمهوری با شوراهای اسلامی شهر و روستا اعتراض داشتند که پس از بررسی‌ها صورت گرفته مشکل حل شد.

وی تصریح کرد: برخی از افراد نیز نسبت به این‌‌که ممکن است به سبب خواب‌آلودگی و خستگی افراد متصدی در شمارش آرا اشتباه شده باشد، اعتراض داشتند که اجازه داده شد 10 درصد کل آرا شمارش شود، پس از این شمارش که با حضور نمایندگان و خود شوراها صورت گرفت، متوجه شدند که اشتباهی صورت نگرفته است.

نماینده مردم قم در پایان انتقال آب از سر شاخه‌های رود دز، حساب شدن تعرف‌های برقی استان قم براساس مناطق گرمسیر کشور، جمع‌آوری ریل راه آهن از داخل شهر و انتقال آن به بیرون از شهر، کمک یک میلیارد و ششصد میلیونی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مساجد استان، ساخت بیمارستان نیروگاه، ایجاد پارک علم و فناوری و گازرسانی به روستاها را از اقدامات انجام گرفته در شهر کریمه اهل‌بیت(ع) برشمرد./993/پ202/ی

ارسال نظرات