۲۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۷۷۱۳۳
در نمایشگاه قرآن اهواز صورت می گیرد؛

آموزش قرآن به کودکان با روش های نوین و جذاب

خبرگزاری رسا ـ آموزش قرآن به کودکان با روش های جدید و سرگرم کننده در نمایشگاه قرآن اهواز صورت می گیرد.

نمايشگاه قرآن

نرجس سادات حسینی، مدیر مؤسسه حافظان وحی خوزستان، در حاشیه هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به آموزش قرآن با شیوه های نوین و سرگرم کننده به کودکان در این نمایشگاه اشاره کرد.

مسؤول غرفه کودکان هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز با بیان این که در قسمتی از غرفه کودکان آیه های موضوعی قرآن با اشاره به کودکان آموزش داده می شود، اظهار داشت: شیوه آموزش با اشاره سبب تسریع یادگیری کودکان می شود.

مدیر مؤسسه حافظان وحی خوزستان با اشاره به آموزش داستان هر آیه به کودکان خاطرنشان کرد: پس از آموزش یک آیه، کودکان تصویر مربوط به آن آیه را نقاشی می کنند.

مسؤول غرفه کودکان هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز کاردستی و آموزش شعر آیات را از دیگر برنامه های غرفه کودکان دانست و گفت: در پایان کودکانی که بهترین عملکرد را داشته باشند جوایزی اهدا می شود.

وی به عرضه کتاب داستان، اسباب بازی های اسلامی و لوح های فشرده آموزشی برای کودکان در غرفه کودکان و نوجوانان هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز خبر داد و با اشاره به اهمیت آموزش قرآن به کودکان گفت: ورود قرآن به زندگی کودکان سبب تربیت اسلامی با بهره گیری از معارف قرآنی می شود.

خانم حسینی به فعالیت های قرآنی مؤسسه حافظان وحی از ابتدای تأسیس و آغاز فعالیت در سال 87 اشاره و خاطر نشان کرد: قرآن‌آموزان مؤسسه قرآنی حافظان وحی اهواز در رده سنی 3 تا 16 تحت آموزش‌های قرآنی قرار دارند./9464/ت303/غ

ارسال نظرات