۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۷۷۱۷۲

افزایش 30 درصدی اعزام بانوان طلبه به مساجد در خوی

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی خوی گفت: اعزام خواهران طلبه بومی و اعزامی از قم امسال به مساجد شهرستان خوی نسبت به سال گذشته سی درصد افزایش داشته است.
افزایش 30 درصدی اعزام بانوان طلبه به مساجد در خوی

 حجت الاسلام غلامرضا معصومی نیا، رییس تبلیغات اسلامی خوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان سی نفر از بانوان طلبه برای اشاعه فرهنگ دینی و تبیین احکام اسلامی به مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: این بانوان طلبه با همکاری حوزه علمیه الزهرای شهرستان خوی برای تبلیغ معارف و احکام دینی به مناطق مختلف اعزام شده اند.

 

حجت الاسلام معصومی نیا با اشاره به این که در برنامه های تبلیغی امسال از بانوان طلبه اعزامی از قم نیز استفاده شده است، افزود: اعزام خواهران طلبه بومی و اعزامی از قم امسال به مساجد شهرستان خوی نسبت به سال گذشته سی درصد افزایش داشته است و این به دلیل درخواست مردم برای حضور بانوان طلبه در مراسم های مذهبی بوده است.

 

این مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال 450 مسجد شهری و روستایی پذیرای روزه‌داران برای اقامه فرایض دینی و برگزاری سخنرانی های مذهبی است.

 

رییس تبلیغات اسلامی خوی اظهار داشت: در مجموع 140مبلغ و روحانی از شهرستان خوی و 70 روحانی اعزامی از شهرستان ‌های قم، تهران و تبریز برای تبلیغ دین اسلام و بیان احکام و مسایل روزه‌داری در مساجد سطح شهرستان به امر تبلیغ مشغول هستند.

 

حجت االسلام معصومی‌نیا تصریح کرد: برگزاری محافل قرآنی به صورت روزانه و اجرای دوره تربیت مربی قرآن کریم با حضور 50 نفر از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی شهرستان خوی در ماه مبارک رمضان امسال است./936/ت303/ب

ارسال نظرات