۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۷۷۱۹۸
امام جمعه بناب:

شکوه و عظمت حرم اهل بیت برای وهابیت قابل تحمل نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بناب گفت: ضرر و زیانی که امروز امت اسلامی از مفتی های جاهل و تکفیری متحمل می شود، به مراتب از شر آمریکا و انگلیس بدتر است.
حرم حضرت زينب(س)

حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با محکوم کردن حمله موشکی تروریست‌های سوری به حرم مطهر حضرت زینب(س) اظهار داشت: این جنایت تاریخی نشان داد که هدف اصلی تروریست های وابسته به غرب ساقط کردن مقاومت اسلامی و دولت سوریه نیست، بلکه آنان با شیعه و مکتب اهل بیت مشکل دارند.


وی با بیان این‌که وهابیت هیچگاه تحمل شکوه و جلال حرم ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین را نداشته است، تصریح کرد: تخریب بارگاه حرمین عسکرین(ع) در سامرا، تخریب قبرستان بقیع و بمب‌گذاری های متعدد در شهرهای زیارتی عراق و سوریه ثابت می کند که هدف اصلی ریشه‌کن شدن و نسل کشی شیعیان است.


حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به سکوت مجامع بین المللی به ظاهر مداقع حقوق بشر در قبال جنایات و شرارت‌های تروریست های داخل سوریه خاطرنشان کرد: امروز در چنان شرایط اسف‌باری قرار داریم که همین تروریست ها که به کودکان خردسال نیز رحم نمی کنند، سربازان حقوق بشر و مدافع آزادی نام گرفته اند.


وی با بیان این‌که وهابیان، و سلفی ها و تکفیری‌ها هیچگاه شأن و قداست امام علی(ع) و بستگان آن حضرت را بر نمی تابند، گفت: وهابیت با دلارهای آمریکایی و ریال‌های سعودی به دنبال تحقق منافع غرب در منطقه است، سردمداران این فرق ضاله در دست خود مهری به نام تکفیر دارند که با آن بهانه هرکس باب میل آنها نبود، بر او مهر کفر زده و خونش را می ریزند.


حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به سوء استفاده وهابیت از اماکن متبرکه مکه و مدینه و عناوینی چون خادم الحرمین شریفین افزود: وهابیت مسجد الحرام و مسجد النبی را طبق نقشه شیاطین ضد اسلام تصرف و به کانون تفرقه بین مسلمانان تبدیل کرده اند، به یقین اگر وهابیت جرأت داشت؛ به حرم نبوی نیز رحم نمی کرد.


امام جمعه بناب با بیان این‌که دستان آلوده آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در پشت پرده جنایات وهابیت آشکار شده است، تصریح کرد: حقیقت امر آن است؛ ضرر و زیانی که امروز امت اسلامی از مفتی های جاهل و تکفیری متحمل می شود، به مراتب از شر آمریکا و انگلیس بدتر است.


وی در پایان با اشاره به این‌که حمله موشکی به حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) اوج خباثت و چهره کریه سلفی‌های جنایتکار مورد حمایت غرب در سوریه را رسوا کرد، تصریح کرد: بنا بر احادیث وارده؛ اهانت به شأن و جایگاه ائمه اطهار(ع) جز خسران در دنیا و آخرت چیزی به دنبال ندارد./935/ت302/س

ارسال نظرات