۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۷۷۲۰۰
در بیانیه‌ای؛

مرکز مدیریت حوزه‌ حمله به حرم حضرت زینب را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور حادثه تروریستی حمله به بارگاه ملکوتی و مطهر حضرت زینب‌ کبری(س) را محکوم و تاکید کرد:‌ طراحان این واقعه جنایت‌بار که اقتدار و وحدت مسلمانان خاری در چشم آنان است، بدانند این گونه اعمال ننگین و به شهادت رساندن جمعی از مومنان و ارادتمندان اهل‌بیت‌(ع) جنایتی بزرگ است و مسببان آن هرگز در پیشگاه خدا بخشیده نخواهند شد.
حرم حضرت زينب(س)

 

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور در بیانیه ای حمله به بارگاه حضرت زینب(س) را محکوم و تاکید کرد: دقت و هوشیاری مسلمانان بیدار، حفظ وحدت و توجه به توطئه‌ دشمنان در ایجاد تفرقه بین مسلمین، جلوی این رذالت سیاسی را خواهد گرفت.

 

متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم


حادثه تروریستی حمله به بارگاه ملکوتی و مطهر حضرت زینب‌(س)، دخت گرانقدر حضرت مولی‌الموحدین امام علی‌(ع) که به تخریب بخشی از حرم مطهر ایشان و شهادت برخی از نمازگزاران جمعه انجامید، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.


طراحان این واقعه جنایت‌بار که اقتدار و وحدت مسلمانان خاری در چشم آنان است، بدانند این گونه اعمال ننگین و به شهادت رساندن جمعی از مومنان و ارادتمندان اهل‌بیت‌(ع) جنایتی بزرگ است و مسببان آن هرگز در پیشگاه خدا بخشیده نخواهند شد، که:


« وَمَن یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا »


این حادثه جانگداز با نمایی از عصبیت و جهل کور، با طراحی قدرت‌های مداخله‌گر به هدف ایجاد فتنه و آشوب در میان مسلمانان و کشورهای منطقه واقع شده است.


دقت و هوشیاری مسلمانان بیدار، حفظ وحدت و توجه به توطئه‌ دشمنان در ایجاد تفرقه بین مسلمین، جلوی این رذالت سیاسی را خواهد گرفت.


حوزه‌های علمیه ضمن ابراز انزجار از هتک حرکت آستانه مقدسه حضرت زینب‌(س) و محکوم نمودن این اقدام تروریستی ناجوانمردانه، مسلمانان غیور و آگاه را به حفظ وحدت اسلامی دعوت و از ایجاد کینه‌های مذهبی و قومی که همانا نیت شوم دشمن قسم خورده اسلام است، بر حذر می‌دارد و این حادثه جانکاه خونبار را به ساحت قدسی حضرت بقیةالله الاعظم‌(عج) مقام معظم رهبری مراجع عظام تقلید و شیعیان و مسلمانان تسلیت گفته، علو درجات برای شهیدان و شفای عاجل جهت مجروحان این حادثه از حضرت باری‌تعالی مسئله می‌نماید./924/د102/ج

ارسال نظرات