۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۷۷۳۳۳
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

مشارکت در جشن گلریزان معامله باخداوند است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی کمک به نیازمندان و مشارکت در جشن گلریزان را معامله باخداوند دانست و گفت: مشارکت در این جشن و آزادی زندانیان نیازمند سبب بازگرداندن محبت به خانواده ها می شود.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدمیرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، شامگاه شنبه 29 تیرماه در جشن گلریزان ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: جشن گلریزان معامله با خداوند است و شرکت در این جشن وظیفه ای دینی، اخلاقی و اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت :شما مال خود را انفاق می کنید و خداوند در برابر کار نیک شما، بهشت را برای شما در نظر گرفته و امام هفتم نیز در برابر برطرف کردن گرفتاری و نیاز برادر مؤمن خود بهشت را برایتان ضمانت می کند.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که هر شخصی که می خواهد دعایش زودتر مستجاب و غم و اندوهش برطرف شود، گره از کار بنده ای گرفتار بگشاید، ابراز داشت: تأکید ائمه بر انفاق، بخشش، ایثار و روابط صمیمانه و اجتماعی، دستگیری نیازمندان و رفع مشکلات مردم برکسی پوشیده نیست.

 رییس شورای فرهنگ عمومی لرستان با بیان اینکه محور دستورات دینی براساس انفاق، ایثار و دستگیری نیازمندان است، خاطر نشان کرد : دین، علم و مال سبب شکل گیری شخصیت اجتماعی هر انسانی می شود، البته دین ذاتی است و علمی که حجاب اکبر نبوده و برای خدا باشد و مالی که در راه دین و گسترش علم به کار گرفته شود؛ در این صورت سبب شکل گیری شخصیت و عظمت فرد می شود.

نماینده ولی فقیه در خرم آباد شرکت در جشن گلریزان را بازگرداندن محبت به خانواده ها دانست و گفت: عفو و بخشش سرمایه ای بزرگ است که مردم لرستان در این ویژگی زبان زد هستند.

گفتنی است، در این جشن استاندار و رییس کل دادگستری استان لرستان نیز حضور داشتند./9451/پ203/غ

ارسال نظرات