۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۱۷۷۴۶۸
توسط شبکه وهابی صورت گرفت؛

فحاشی به میلیون ها ایرانی در برنامه زنده تلویزیونی

خبرگزاری رسا ـ مجری شبکه وهابی وصال حق خطاب به شیعیان ایران گفت: ‌حیوانی که از طویله می آید نمی توان از او انتظار داشت تربیت شده باشد و یا بیشتر از این بیاییم و انتظار آدمیت از او داشته باشیم.
وهابيت و اختلاف بين شيعه و سني
به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا،کارشناس شبکه وهابی وصال حق با بیان اینکه در کشور ایران به عمر بن خطاب توهین شده است به مذهب تشیع و شیعیان ایران توهین کرده و گفت: کسی که در یک مکتب تکفیری و به دور از اخلاق و مرام و فرهنگ اجتماعی رشد کرده است چه انتظاری می توان از آنها داشت. حیوانی که از طویله می آید نمی توان از او انتظار داشت تربیت شده باشد و یا بیشتر از این بیاییم و انتظار آدمیت از او داشته باشیم، نه این انتظار ما بیجاست. وی افزود این مکتب مکتبی تکفیری و به دور از اخلاق است که با تمدن و انسانیت خو نگرفته است و مکتبی است که فرزندان خود را به شیوه اخلاق طویله تربیت می کند.
این شبکه با دستاویز قرار دادن این موضوع در برنامه زنده تلویزیونی خود الفاظی مستهجن و رکیک را خطاب به یکی از شرکتهای ارتباطی زیر نویس کرد که حتی افراد لا ابالی از بیان آن حیا می کنند چه رسد به یک شبکه به اصطلاح دینی.
کارشناس این شبکه معذرت خواهی این شرکت را بی فایده دانست و با اشاره به اینکه معذرت خواهی در فرهنگ رسانه ای تعریف خاصی دارد گفت:یک روزنامه ژاپنی به خاطر انتشار جمله ای توهین آمیز به اسلام از طرف مسلمانان مورد بازخواست قرار گرفته و به علت توهین به یک مکتب، به یک تاریخ، به یک مرام موظف شد در همان روزنامه یک هفته معذرت خواهی کرده و پس از آن نیز تا یک ماه کامل در وصف اسلام آنچه مسلمان ها به ایشان می دهند منتشر کنند.
باید به مسئولین این شبکه وهابی گفت شما در مورد توهین و فحاشی صورت گرفته به یک مکتب و تاریخ و مرام در شبکه تان به این اصل پایبند هستید؟
حقیقت این است که اهل سنت ایران هیچگاه چنین دیدگاهی نسبت به شیعیان نداشته اند و سالهاست که شیعه و سنی در ایران برادرانه در کنار یکدیگر زندگی می کنند. نظراتی که در این شبکه های وهابی بیان می شود مختص به مسئولین و بنیانگذاران وهابی این شبکه هاست که با هدف اختلاف اندازی بین شیعه و سنی بنیانگذاری شده اند./1414/9161/خ
ارسال نظرات