۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۷
کد خبر: ۱۷۷۴۷۶
مدیر مرکز مطالعات حوزه:

رکن اصلی جریان پاسخ گویی به سوالات و شبهات در کل عالم حوزه علمیه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه گفت: رکن اصلی در جریان پاسخ گویی به سوالات و شبهات مردم و بندگان خدا در کل عالم حوزه علمیه است، در همین راستا مرکز مطالعات و پاسخ گویی حوزه علمیه در سال 78 تاسیس شد.
مدير مرکز ملي پاسخ گويي به شبهات حوزه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضایی مهر، مدیر مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه شامگاه یکشنبه سی ام تیرماه در آیین رونمایی از نرم افزار پاسخ 2 که در سالن محراب بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن واقع در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به آیه «تبیان لکل شی»  گفت: هر چیزی که بشر برای هدایت به آن نیاز دارد در قرآن هست و ما از قرآن انتظار هدایت را داریم هرچند آیات فراوانی در آن به فیزیک و شیمی و ... اشاره شده است.

حجت الاسلام رضایی مهر با تاکید بر این‌که نور قرآن مانند خورشید برای همه است اظهار داشت: این کتاب جامع و معجزی دشمنانی هم دارد که در طول تاریخ خواستند با ایجاد شبهه و تردد فکری و عقلی به این ساحت رخنه ای وارد سازند.

مدیر مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه با تاکید بر این‌که بر پاسداران قرآن لازم است از ساحت قرآن دفاع کنند و متدینین را از این شبهات نجات دهند گفت: برای پاسخ به شبهاتی که از ناحیه دشمنان دین وارد می شود لازم است افرادی بیایند و این شبهات را جواب دهند و حقیقت قرآنیه را شفاف کنند.

وی افزود: رکن اصلی در جریان پاسخ گویی به سوالات و شبهات مردم و بندگان خدا در کل عالم حوزه علمیه است، در همین راستا مرکز مطالعات و پاسخ گویی حوزه علمیه در سال 78 تاسیس شد.

حجت الاسلام رضایی مهر در پایان با بیان این‌که یکی از کارهای این مرکز خروجی‌هایی از فعالیت‌هایش است اظهار داشت: نرم افزارهای «پاسخ» نمونه آن هستند که نرم افزار «پاسخ یک» در سال نود در همین نمایشگاه رونمایی شد و امشب نرم افزار شماره دو آن با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور رونمایی می شود./959/پ202/ص

 

ارسال نظرات