۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۱۷۷۵۴۱

طرح تفسیر قرآن در خرم آباد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ طرح تفسیر قرآن از سوی نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان روزانه در خرم آباد برگزار می شود.
طرح تفسیر قرآن در خرم آباد برگزار می شود

حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که برنامه تفسیر قرآن به صورت روزانه از سوی حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار می شود، اظهار داشت: این طرح در ماه مبارک رمضان هر شب پس از نماز مغرب و عشا در خرم آباد برگزار می شود.

وی افزود: طرح تفسیر قرآن هر شب ساعت 22  با حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد وعموم مردم در مسجد بعثت خرم آباد برگزار می شود.

مسؤول دبیرخانه مساجد استان لرستان خاطرنشان کرد: پس از تفسیر قرآن یک مسابقه حضوری و یک مسابقه تلفنی برگزار می شود که در مسابقه حضوری هر شب پس از طرح چند پرسش به پنج نفر از حاضران در جلسه تفسیر قرآن جوایزی اهدا می شود.

وی با بیان اینکه طرح تفسیر قرآن نماینده ولی فقیه در لرستان با همکاری دبیرخانه کانون مساجد برای ششمین سال پی در پی در استان برگزار می شود، ادامه داد: این طرح سایر ماه های سال به صورت هفتگی برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه محتوای جلسه تفسیر با همکاری صدا و سیمای مرکز لرستان هر روز ساعت 17 عصر از شبکه استانی افلاک پخش می شود، افزود: مسابقه تلویزیونی به صورت پیامک بوده که روزانه به سه نفر جوایزی اهدا می شود.

این مقام مسؤول در پایان گفت: همچنین در پایان ماه مبارک رمضان آزمون حفظ سوره ای که تفسیر آن از سوی نماینده ولی فقیه در استان اجرا شده است، برگزار می شود./9451/ت303/ب

ارسال نظرات