۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۷۷۵۵۳

عرضه بیش از 50 عنوان کتاب در غرفه مجمع جهانی اهل بیت

خبرگزاری رسا ـ مجمع جهانی اهل بیت نمایندگی خوزستان با عرضه بیش از 50 عنوان کتاب پیرامون مسائل عقیدتی، مقابله با وهابیت و فرقه های انحرافی در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز مورد استقبال روحانیان و پژوهشگران قرار گرفته است.
عرضه بیش از 50 عنوان کتاب در غرفه مجمع جهانی اهل بیت

اسماعیل فریسی، مسؤول غرفه مجمع جهانی اهل بیت در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از عرضه بیش از 50 عنوان کتاب در غرفه مجمع جهانی اهل بیت در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز خبر داد و گفت: در این غرفه تلاش شده تا کتاب هایی با هدف تقویت مبانی شیعه و مقابله با هجمه های دشمن عرضه شود.

وی با بیان این که کتاب های این غرفه به دو زبان عربی و فارسی است، اظهار داشت: غرفه مجمع جهانی اهل بیت(ع) نمایندگی خوزستان، 16 عنوان کتاب به زبان فارسی و 36 عنوان دیگر به زبان عربی را جهت فروش قرار داده است.

فریسی موضوعات کتاب های موجود را مباحث عقیدتی، مبارزه با وهابیت و فرقه های انحرافی دانست و گفت: با توجه به این که این کتاب ها تا حدودی به طور تخصصی به مسائل عقیدتی می پردازند مخاطب اصلی غرفه مجمع جهانی اهل بیت طلاب، روحانیان، دانشجویان و پژوهشگران خوزستانی هستند.

مسؤول غرفه مجمع جهانی اهل بیت در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت به تخفیف 40 تا 50 درصدی کتاب های غرفه مجمع جهانی اهل بیت(ع) نمایندگی خوزستان اشاره کرد و گفت: بیش از هزار جلد کتاب در غرفه مجمع جهانی اهل بیت در طبقه دوم، ضلع غربی نمایشگاه قرآن اهواز وجود دارد.

فریسی به استقبال خوب بازدیدکنندگان از غرفه کتاب های انتشارات مجمع جهانی اهل بیت اشاره و تصریح کرد: کتاب «رسول خدا(ص) راست گفت»، «روابط متقابل» و «این است وهابیت» از جمله کتاب های پرفروش در بخش فارسی بوده است.

وی با بیان این که بخشی از مردم استان خوزستان را عرب زبانان تشکیل می دهند، به استقبال مخاطبان از کتاب های عربی اشاره و تصریح کرد: «الفصول المهمه فی معرفه الائمه» ، «الامام المهدی عند اهل السنه» و «عقاید الاسلام فی القرآن کریم» از جمله کتاب های عربی پر فروش در غرفه مجمع جهانی اهل بیت نمایندگی خوزستان است./9464/ت303/ب

ارسال نظرات