۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۷۷۶۷۸

تمدید مهلت شرکت در جشنواره معمار انقلاب در تبریز

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از تمدید مهلت شرکت در جشنواره معمار انقلاب در تبریز تا پایان مرداد خبر داد.
جشنواره "معمار انقلاب"

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، علی داننده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از تمدید مهلت شرکت در جشنواره معمار انقلاب در تبریز تا پایان مرداد خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با هدف فراگیرسازی اندیشه‌ها و آرمان‌های امام خمینی (ره)،‌ ترویج و نهادینه کردن اندیشه‌های امام (ره) و تبیین ظرفیت ها و روش‌ شناسی فن‌آوری‌های دیجیتال در ترویج سیره آن حضرت با استفاده از ابزارهای نوین فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.


وی افزود: تولید محتوای دیجیتال در رابطه با سیره و اندیشه‌های امام (ره)، و فراهم نمودن بستری مناسب برای شکوفایی استعدادهای جوانان و جهت‌ دهی به فرهنگ وبلاگ نویسی و وارد کردن مفاهیم ارزشی به فضای وبلاگ‌ها از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.


داننده گفت: این جشنواره در بخش رقابتی شامل وب ‌سایت، وبلاگ متنی، ‌فتوبلاگ، پادکست و ودکست و در بخش حمایتی شامل نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای، کتاب صوتی، بازیهای رایانه‌ای، انیمیشن کوتاه و محتوای تلفن همراه است.


وی افزود: همچنین بخش ویژه این جشنواره در موضوعات عفاف و حجاب، نماز و نیایش، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، حماسیه سیاسی و حماسه اقتصادی، پدافند غیرعامل در حوزه فرهنگ، دفاع مقدس و قیام پانزده خرداد است.


علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان ماه جاری به دبیرخانه جشنواره در تبریز، خیابان امام خمینی، نرسیده به چهارراه آبرسان، ‌اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان ‌شرقی، واحد فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 0411 3362363 تماس گرفته و یا به نشانی اینترنتی www.memareengelab.com مراجعه کنند.


گفتنی است، این جشنواره نیمه‌ دوم شهریورماه 1392 در تبریز برگزار می‌شود./935/د102/ب

ارسال نظرات