۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۷۷۷۳۱
امام جمعه گرگان:

بهزیستی سنگری برای قشر آسیب پذیر جامعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، کمک به همنوع و دستگیری از نیازمندان را یک فرهنگ دیرینه در ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: حس دستگیری از مستمندان و کمک به مردم ریشه در اعتقادات دینی ملت بزرگ ایران اسلامی دارد.
نماينده ولي فقيه در گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان  امروز در دیدار مدیر کل و کارکنان بهزیستی استان با  تقدیر و تشکر از عملکرد مطلوب و زحمات مسؤولان بهزیستی گلستان خاطرنشان کرد: بهزیستی بعنوان بزرگترین نهاد در امر خدمت گزاری به قشر معلول و کم بضاعت جامعه است که همه باید دست در دست یکدیگر دهیم تا بتوانیم این سازمان را کمک کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های اداره کل بهزیستی در این زمینه گفت: این اداره کل کودکان بی سرپرستی که نمی دانند، پدر و مادرشان چه کسانی هستند را از زمان شیرخوارگی مانند پدر و مادر مدیریت می کنند.

 

امام جمعه گرگان ادامه داد: بهزیستی نیازهایی دارد که با بودجه دولتی تامین نمی شود، این کودکان اگر درست تربیت نشوند، برای جامعه عواقب و مشکلاتی در پی خواهد داشت.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، توجه به قشر آسیب پذیر جامعه را یکی از رسالت های مهم سازمان بهزیستی دانست و گفت: این سازمان به عنوان یک مجموعه حمایتی رسالت سنگینی در حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه بر عهده دارد.

 

وی با تأکید بر این که بهزیستی باید همه تلاش خود را در جهت بهبود زندگی و همچنین کیفیت خدمات رسانی به قشر محروم و آسیب پذیر جامعه به کار گیرد، ادامه داد: حمایت از محرومان و گروه های مستضعف جامعه یک رسالت و وظیفه مهم مسؤولان است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که سازمان های حمایتی نظیر بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) باید بستر ایجاد خودکفایی را در قشر آسیب پذیر و محروم جامعه فراهم کنند، افزود: در این راستا باید با تدوین برنامه های مناسب این بستر در کشور فراهم شود.

 

وی با تأکید براین که بهزیستی باید سنگری برای قشر آسیب پذیر جامعه باشد، ادامه داد: این سازمان باید ضمن حفظ کرامت و جایگاه انسانی اقشار آسیب پذیر جامعه، آنها را به سوی توانمند سازی رهنمون سازد.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، کمک به همنوع و دستگیری از نیازمندان را یک فرهنگ دیرینه در ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: حس دستگیری از مستمندان و کمک به مردم ریشه در اعتقادات دینی ملت بزرگ ایران اسلامی دارد.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که سازمان بهزیستی باید در جهت دستیابی به رفاه و عدالت اجتماعی گروه های هدف خود تلاش کند، ادامه داد: این سازمان باید در کنار فعالیت های حمایتی برنامه های فرهنگی را نیز در دستور کار خود قراردهد./950/پ202/ش

ارسال نظرات