۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۷۷۸۴۵

نشست ستاد بزرگداشت روز قدس چهارمحال و بختیاری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست ستاد بزرگداشت روز قدس چهارمحال و بختیاری، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، پیش از ظهر امروز به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد.
نشست ستاد بزرگداشت روز قدس چهارمحال و بختياري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نشست ستاد بزرگداشت روز قدس چهارمحال و بختیاری، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر حوزه های علمیه استان و اعضاء ستاد، پیش از ظهر امروز به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد.
در ابتدای این نشست، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: بیایید از خداوند متعال بخواهیم که محبت به اهل بیت(ع) در وجودمان نقش عملی پیدا کند و در گفتار و رفتارمان خودش را نشان دهد.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به بصیرت بالای امام خمینی(ره) در نامگذاری روز قدس، تصریح کرد: شما متولی کار بزرگی هستید؛ قدر آن را بدانید و همت کنید تا روز قدس امسال هم مشت محکمی بر دهان دشمنان شود.
امام جمعه شهرکرد به جهاد مستمر برای آزادسازی قدس اشاره کرد و گفت: تفاوت بین جهاد برای آزاد سازی قدس با بقیه جهادها متفاوت است، چرا که جهادی که برای آزادی قدس صورت می پذیرد، مستمر است و هیچ راهی برای نشست و مذاکره و سازش در آن وجود ندارد.
در ادامه نیز علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری راهپیمایی روز قدس در 34 نقطه استان خبر داد و گفت: نمایش وحدت و یکپارچگی مردم و اعلام انزجار علیه رژیم جعلی صهیونیسم از مهم ترین اهداف بزرگداشت روز قدس است.
وی با اشاره به این که 18 کمیته در مرکز استان مسؤولیت پیگیری راهپیمایی ها را بر عهده دارند، تصریح کرد: سخنران ویژه مراسم بزرگداشت روز قدس در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران است.
در ادامه نیز حجت الاسلام علی رضا ملک محمدی، مسؤول رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری از آمادگی مساجد این استان برای برگزاری نشست های بصیرتی با محوریت روز قدس خبر داد و گفت: مسجد الاقصی متعلق به همه جهانیان است، از این رو باید تمام مسلمانان برای آزادی آن قیام کنند و در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند و خشم و انزجارخویش را نسبت به ظلم و تجاوز این رژیم اعلام نمایند.
در پایان نشست نیز به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) مولودی خوانی با نوای گرم مداحان اهل بیت(ع) صورت گرفت./9457/پ202/ب
ارسال نظرات