۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۷۷۸۶۴

عرضه کتب تشیع شناسی در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت

خبرگزاری رسا ـ کتب تشیع شناسی و پاسخ به شبهات فرقه های نوظهور از سوی انتشارات کتبیه سبز اهواز در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان عرضه می شود.
نمايشگاه

مهدی صفیرزاده، مسؤول غرفه انتشارات کتیبه سبز اهواز در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،  با اشاره به این که انتشارات کتیبه سبز در این دوره از نمایشگاه با 120 عنوان کتاب حضور پیدا کرده است ، اظهار داشت: بیشتر موضوعات کتب مذهبی و دینی هستند که خوشبختانه تاکنون استقبال خوبی شده است.

صفیرزاده با اشاره به این که نمایشگاه قرآن و عترت گام مؤثری برای ایجاد فرهنگ قرآنی در استان است، تصریح کرد: آمار کلی کتب موجود عرضه شده از سوی انتشارات کتیبه سبز بیش از 2 هزار جلد است.

مسؤول غرفه انتشارات کتیبه سبز اهواز با بیان این که غرفه انتشارات به دو قسمت کتب کودکان و مطالعه جدا می شود، ابراز داشت: بیش از 48 عنوان کتاب کودک در زمینه شناخت سیره اهل بیت عمصت و طهارات(ع)، داستان های پیامبران الهی، قصه های پندآمیز، اندرز های اسلامی و غیبت و ظهور حضرت مهدی(عج) در قسمت کودک عرضه شده است.

صفیرزاده با اشاره به اقشار بازدید کنندگان از غرفه انتشارات کتیبه سبز خاطرنشان کرد: بیشتر بازدیدکنندگان از این غرفه را طلاب، دانشجویان و دانش آموزان مدارس تشکیل می دهند.

وی با بیان این که تبلیغات نمایشگاه کم بوده است، اظهار داشت: امیدواریم سال های آینده این معضل برطرف و نمایشگاهی با کیفیتی بالا ویژه اقشار مردم برگزار شود.

مسؤول غرفه انتشارات کتیبه سبز اهواز کتب عرضه شده از سوی انتشارات از 35 درصد برخوردارند، گفت: کتاب ها در زمینه تفسیر قرآن کریم، دوره کامل الغدیر علامه امینی، تفسیر المیزان، شناخت مذهب تشیع، پاسخ به شبهات فرقه های انحرافی به ویژه فرقه وهابیت و بازی های فکری کودکان هستند.

صفیرزاده با تأکید بر این که قدرت خرید مردم روند کاهشی دارد، اظهار داشت: مهم ترین عامل این روند، بالا بودن نرخ کتب بوده و عامل این مهم نوسان قیمت کاغذ است.

 مسؤول غرفه انتشارات کتیبه سبز اهواز با بیان این که انتشارات برای دومین سال در این نمایشگاه شرکت می کند، خاطرنشان کرد: فعالیت تخصصی این انتشارات در چاپ و نشرکتب مذهبی و تربیت اسلامی است./9458/ت303/ب

ارسال نظرات