۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۷۷۸۶۶
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

آزادی قدس در گرو جهاد مستمر است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان این که راهی برای سازش قدس و اسرائیل جنایتکار وجود ندارد، گفت: تنها جهاد مستمر مسلمانان جهان، جهاد با صهیونیسم خبیث است و این جهاد زمانی به پایان می رسد که قدس از دستان خونین صهیونیسم آزاد شود.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت روز قدس این استان، ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: بیایید از خداوند متعال بخواهیم که محبت به اهل بیت(ع) در وجودمان نقش عملی پیدا کند و در گفتار و رفتارمان خودش را نشان دهد.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به بصیرت بالای امام خمینی(ره) در نامگذاری روز قدس، تصریح کرد: شما متولی کار بزرگی هستید؛ قدر آن را بدانید و همت کنید تا روز قدس امسال هم مشت محکمی بر دهان دشمنان شود.
امام جمعه شهرکرد به جهاد مستمر برای آزادسازی قدس اشاره کرد و گفت: تفاوت بین جهاد برای آزاد سازی قدس با بقیه جهادها متفاوت است، چرا که جهادی که برای آزادی قدس صورت می پذیرد، مستمر است و هیچ راهی برای نشست و مذاکره و سازش در آن وجود ندارد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که راهی برای سازش قدس و اسرائیل جنایتکار وجود ندارد، افزود: تنها جهاد مستمر مسلمانان جهان، جهاد با صهیونیسم خبیث است و این جهاد زمانی به پایان می رسد که قدس از دستان خونین صهیونیسم آزاد شود.
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری بیت المقدس را نقطه عطف جهان اسلام دانست و گفت: هر ساله بزرگداشت روز قدس حساسیت خاص خود را دارد اما امسال به خاطر شرایط نامطلوب کشور مصر و مسئله سوریه، حساسیت ها دو چندان می شود؛ بنابراین همه در برگزاری هر چه باشکوه تر این روز تاریخی مؤظف هستند.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیا این که نکوداشت هر چه با شکوه تر روز قدس، چراغ امید را در دل دشمنان خاموش می کند، اظهار داشت: پیوند خوردن روز قدس با جمعه آخر ماه مبارک رمضان به این دلیل است که خداوند می خواهد به این جهاد ارزش ابدی بدهد و آن را برای همیشه ماندگار کند./9457/پ202/ب
ارسال نظرات