۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۱۷۷۹۵۷
نمونه ای دیگر از دیوار بی اعتمادی؛

حمله به ایران شعار تبلیغاتی یک سناتور

خبرگزاری رسا ـ یک سناتور جمهوری خواه ایالات متحده آمریکا برای جلب حمایت و کسب آرا جهت انتخاب مجدد در سنا، پیش نویس قطعنامه ای علیه کشورمان را آماده می کند.
ليندسي گراهام

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه ایالات متحده آمریکا، در حالی پیش نویس قطعنامه ای علیه کشورمان را آماده می کند که نه تنها در درون دولت مردان آمریکایی بر سر تحریم ایران اختلاف نظر شدید وجود دارد، بلکه چندی پیش 29 مقام سابق آمریکا در نامه خود به رییس جمهور این کشور، از باراک اوباما خواستند که با ایران وارد گفت‌ وگو و تعامل شود.
این سناتور جمهوری خواه ایالات متحده آمریکا در این خصوص گفته است: اگر در ایران تا پاییز امسال در مورد مسئله هسته ای تغییری دیده نشود، من پیش نویس قطعنامه مجاز سازی استفاده از نیروی نظامی برای جلوگیری از ساخت بمب هسته ای در ایران را به کنگره ارایه خواهم داد.
لازم به ذکر است از یک سو گفته می شود این سخن سناتور جمهوری خواه حتی در میان سیاستمداران و تحلیلگران سیاسی آمریکایی هم خریدار ندارد و از سویی وی در حالی این پیش نویس را مطرح کرده است که تلاش می کند با مطرح شدن این موضوع، امتیازهای سیاسی را برای انتخاب مجدد به مقام سناتوری در سال 2014 به دست بیاورد./1415/9161/خ

ارسال نظرات