۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۷۷۹۹۸
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

نماز جمعه پایگاه میثاق مردم با ولایت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: نماز جمعه پرورش‎گاه سیاست، مهدویت و پایگاه معنویت و میثاق مردم با ولایت و رهبری است.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میر عمادی، نماینده ولی فقیه لرستان، شامگاه چهارشنبه دوم مرداد در جلسه ستاد نماز و ائمه جمعه خرم آباد اظهار داشت: نماز جمعه پرورش‎گاه سیاست، مهدویت و پایگاه معنویت و میثاق مردم با ولایت و رهبری است.

وی با اشاره به پنج مرداد سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ابرازداشت: تاکنون در حدود 750 نماز جمعه در سراسر میهن اسلامی اقامه شده است.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که تزکیه نفس و روح مؤمن به سبب توجه به خدا و یاد پرودگار در دل مؤمن، از آثار و برکات فردی نماز جمعه است، بیان داشت: تقویت وحدت، اتحاد و بیان مشکلات مردم و خنثی سازی توطئه دشمنان در نماز جمعه از آثار معنوی اقامه نماز جمعه است.

نماینده ولی فقیه لرستان ادامه داد: میزبان برنامه اقامه نماز جمعه در روز قدس و ویژه برنامه های شب های قدر که هفته آینده به مدت سه شب در مصلای خرم آباد برگزار می شود، ستاد اقامه نماز جمعه خرم آباد است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطر نشان کرد: به مناسبت سالگرد نماز جمعه مسابقه ویژه ای به صورت گویا برگزار می شود و در پایان از فعالان ستاد نماز جمعه و ائمه جمعه، خادمان و اداراتی که بیشترین همکاری را با ستاد نماز جمعه دارند قدردانی به عمل می آید./9451/پ203/غ

ارسال نظرات