۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۷۸۰۰۷
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

ناهیان از منکر بی‌مهری‌ها را به جان بخرند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری زبان نرم و نیکو را مهم‌ترین رکن تذکر لسانی عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین بحث در امر به معروف و نهی از منکر این است که فرد را بتوانیم جذب بکنیم و این کار تنها در سایه زبان نرم صورت می پذیرد.
حجت الاسلام والمسلمين نکونام
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در آیین برگزاری مانور تذکر لسانی در شهرکرد، کمال و سعادت انسان را در گرو بهره مندی از برکات ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: محال است کسی محب اهل بیت(ع) نباشد و ولایت پذیری نداشته باشد و رستگار شود.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که تنها یک راه برای سعادت انسان وجود دارد و آن راه تبعیت بی چون و چرا از اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: بدانید و آگاه باشید که ائمه اطهار(ع) سرمایه ای نامتناهی است که خداوند به انسان عطا کرده است تا در مسیر و راه ولایت قرار گیرد.
امام جمعه شهرکرد تذکر لسانی را نشانه قدردانی از نعمت های خداوند دانست و گفت: متأسفانه ناهنجاری های جامعه زیاد است و این باعث آلودگی جامعه و خارج شدن آن از مسیر می شود که مورد پسند ائمه اطهار(ع) نیست.
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تذکر لسانی را حاصل غیرت دینی و ایمانی متولیان امر بیان کرد و گفت: به یقین غیرت و انگیزه ایمانی شما باعث شده است تا در این امر الهی که از ضروریات جامعه اسلامی است، شرکت کنید و بدانید که با حضور خود، دل ائمه اطهار(ع) را شاد کرده اید.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به سختی های پیش روی مجریان بحث امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: ممکن است در این راه با بی مهری‌ها و مشکلات زیادی روبه رو شوید؛ همه را به جان بخرید تا دل مهدی زهرا(عج) از شما خشنود شود.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام نرمی زبان را مهم‌ترین رکن تذکر لسانی عنوان کرد و افزود: مهم‌ترین بحث در امر به معروف و نهی از منکر این است که فرد را بتوانیم جذب بکنیم و این کار تنها در سایه زبان نرم صورت می پذیرد.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به این که اگر فرد خطاکار ما را از خود بداند و به خیرخواهی ما پی ببرد، به یقین از تذکر لسانی ما استقبال می کند، خاطرنشان کرد: بدانید که اگر ما کار خود را به خوبی انجام دهیم و به وظیفه شرعی خود عمل کنیم، به یقین خداوند نیز در کارمان اثر قرار خواهد داد و دلها به یکباره دگرگون می شود.
وی در پایان اخلاص را لازمه تذکر لسانی دانست و گفت: از دلایل گسترش نازیبایی ها در جامعه این است که مسؤولان و متولیان امر به وظیفه خود به خوبی عمل نمی کنند./9457/پ203/س
ارسال نظرات