۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۷۸۰۳۱
با محوریت سخنان رهبر معظم انقلاب؛

فیلم مستند «سبک زندگی اسلامی ـ قرآنی» در اهواز تولید می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کانون تخصصی آموزش خوزستان از تولید فیلم مستند با محوریت سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی و با موضوع سبک زندگی اسلامی، مباحث فرهنگی و قرآنی، بصیرت، انتخابات، تولید ملی و بیداری اسلامی در اهواز خبر داد.
سبک زندگي اسلامي

رضا سیبویه، مدیرکانون تخصصی آموزش خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از تولید فیلم مستند با محوریت سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی و با موضوع سبک زندگی اسلامی، مباحث فرهنگی و قرآنی، بصیرت، انتخابات، تولید ملی و بیداری اسلامی خبر داد و گفت: هدف از تولید این فیلم به تصویر کشیدن سخنان مهم رهبر معظم انقلاب درباره مسایل مهم روز است که این فیلم در مرحله تدوین قرار دارد.

تولید مجموعه «صهیونیسم شناسی»

مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا مسجد آیت الله جزایری اهواز با بیان این که مدت زمان هر موضوع در این فیلم مستند بین 5 تا 20 دقیقه است، ابراز داشت: مجموعه ای دیگر با عنوان «صهیونیسم شناسی» در مرحله تدوین قرار دارد که محوریت این مجموعه سخنان رهبر معظم انقلاب و دیدگاه های ایشان درباره رژیم صهیونیستی است.

مدیرکانون تخصصی آموزش خوزستان به دیگر برنامه های این مجموعه فرهنگی اشاره و تصریح کرد: بیش از 20 دوره آموزشی و فرهنگی با محوریت مسجد و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شده است که در حال حاضر با 50 هزار نفر ساعت آموزش در کشور رکورد دار و پیشتاز هستیم.

وی به برگزاری دوره آموزشی «مدیریت اسلامی» اشاره کرد و گفت: این دوره در اوایل سال 92 ویژه کانون های فرهنگی هنری که تازه تأسیس شده بودند برگزار شد و این دوره با محوریت کانون فرهنگی سیدالشهدا در بخش های برگزاری دوره های آموزش مدیران و اعضای کانون های مساجد برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا مسجد آیت الله جزایری اهواز خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های روخوانی و روان خوانی قرآن، مسابقات ورزشی، چاپ و توزیع نشریات آموزشی، برگزاری مسابقات قرآنی طرح باران و جز خوانی قرآن کریم از مهم ترین برنامه های کانون سیدالشهداء ویژه اصناف و بازاریان است.

برگزاری دوره های آموزشی سیمای دانش و سبک زندگی اسلامی

سیبویه به برگزاری دوره های فرهنگی سیمای دانش با محوریت دوره های آموزشی، جشنواره ها و همایش ها اشاره و خاطرنشان کرد: مراحل برگزاری دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی در دست اقدام و تدوین این دوره آموزشی به پایان رسیده است که مقرر شد مباحث در 25 همایش و در 4 قالب زندگی اسلامی و تربیت اسلامی، تغذیه اسلامی، طب اسلامی و اقتصاد اسلامی برگزار شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا مسجد آیت الله جزایری اهواز در بخش پایانی سخنانش به حمایت های مالی دستگاه های فرهنگی خوزستان از فعالیت های فرهنگی اشاره و تصریح کرد: در برگزاری همایش ها حمایتی که از دستگاه های فرهنگی انجام نشد و حمایت های مالی ضعیف برای برگزاری این دوره ها جوابگو نیست اما در میان دستگاه های فرهنگی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد همکاری خوبی برای برگزاری همایش ها و دوره ها با ما داشته اند./9461/ت302/غ

ارسال نظرات