۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۷۸۰۵۱
همزمان با سالروز شهادت امیرمؤمنان؛

چهارمین اجتماع بزرگ مدافعان حرم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ چهارمین اجتماع بزرگ مدافعان حرم در پی اهانت‌ اخیر و تخریب قسمت‌هایی از حرم حضرت زینب کبری(س) همزمان با غروب روز شهادت امیرمؤمنان(ع) برگزار می‌شود.
دومين اجتماع مدافعان حرم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مدافعان حرم، در پی اهانت‌ اخیر و تخریب قسمت‌هایی از حرم سفیر و احیا کننده واقعه کربلا حضرت زینب کبری(س) از سوی گروه‌های سلفی و وهابی در ماه مبارک رمضان، ستاد مدافعان حرم و کنگره بین‌المللی امام علی النقی(ع) با همراهی سازمان رسانه‌ای اوج و سازمان فرهنگی هنری بشارت، چهارمین اجتماع بزرگ مدافعان حرم را برگزار می‌کند.

این مراسم در غروب روز شهادت امیرمؤمنان(ع) و در محکومیت هتک حرمت دخت مکرم ایشان حضرت زینب(س) برگزار می‌شود.

در بخشی از اطلاعیه مراسم مذکور آمده؛ بدین ‌وسیله از آحاد مردم و میهمانان ضیافت‌ الله برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورده تا با لبانی تشنه فریاد یا حسین(ع) و یا زینب(س) خود را به گوش جهانیان برسانیم و حمایت همه ‌جانبه خود را از حرمین شریفین معصومان(ع) به ویژه عقیله بنی ‌هاشم اعلام نماییم.

این مراسم در غروب روز سه‌شنبه هشتم مرداد ماه رأس ساعت 18 در میدان امام حسین(ع) با قرائت قاری بین‌المللی آغاز می‌شود و با سخنرانی برخی شخصیت‌ها ادامه یافته و با مداحی مداحان اهل‌بیت(ع) و عزاداری شهادت امیرمؤمنان، علی (ع) خاتمه پیدا می‌کند./993/د102/ی

ارسال نظرات