۰۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۷۸۱۴۰

آیت الله موسوی جزایری از هفتمین نمایشگاه قرآن خوزستان بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری شامگاه گذشته از هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان بازدید کرد.
بازديد آيت الله موسوي جزايري از هفتمين نمايشگاه قرآن و عترت اهواز بازديد آيت الله موسوي جزايري از هفتمين نمايشگاه قرآن و عترت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه پنج شنبه سوم تیرماه با حضور در محل برگزاری هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان از نزدیک در جریان فعالیت ها و کتب عرضه شده در این نمایشگاه قرار گرفت.

براساس این گزارش در جریان این بازدید حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به ارائه گزارشی نسبت به برگزاری و سطح کیفی هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز نسبت به سال های گذشته پرداخت.

حجت الاسلام سپهر با بیان این که در این نمایشگاه بیش از 13 هزار کتاب برای مردم عرضه شده است، ابراز داشت: افزون بر کتاب های دینی بیش از 8 هزار عنوان نرم افزار دینی نیز عرضه شده است که مورد استقال مردم قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در جریان این بازدید غرفه های گوناگون این نمایشگاه که در محل موزه هنرهای معاصر برپا شده بود را به آیت الله موسوی جزایری معرفی کرد.

آیت الله موسوی جزایری ضمن بازدید از بخش ها و غرفه های گوناگون این نمایشگاه با توضیحات ارائه شده از سوی غرفه داران در جریان کیفیت، محتوای کتاب ها و سطح استقبال مردم از غرفه ها قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با قدردانی از مسؤولان خوزستانی جهت برپایی این نمایشگاه، ابراز داشت: هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز همچون سال های گذشته پربار بوده است و در بخش کتب عربی این نمایشگاه کتاب های خوب و ارزنده ای ارائه شده است.

آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر این که تمسک به قرآن کریم و عترت اهل بیت(ع) بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: قرآن کریم محافظ انسان در برابر طوفان فتنه ها، پلیدی ها، زشتی ها و رذالت ها است که باید همواره به آن متوسل شویم و از فرامین الهی اطاعت کنیم.

گفتنی است آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان پس از بازدید از هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان در سومین یادواره شهدای قرآنی خوزستان شرکت کرد.

قابل ذکر است هفتمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم خوزستان جمعه چهارم مردادماه به فعالیت 10 روزه خود پایان می دهد./9461/پ203/غ 

ارسال نظرات